- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word zo verdrietig van m'n schouders dat ik gewoon moet huilen![]()

Ontzettend last van m'n rechter oor ... vreemd gevoel net alsof er water in zit ... maar als ik op rechts ga liggen komt er niets uit .. maar eens naar de dokter![]()
Ik laat me niet klein krijgen door een blessure Hoody.Hoop voor je dat het geen oorontsteking is want, dat doet goed zeer.
was dat je die spoiler erbij zette had al iets van WTF?!Ik heb een naar binnen geklapte trommelvlies gehad toen ik van een 20m rots sprong, deed ook goed zeer
in het water ofc

Ik heb een naar binnen geklapte trommelvlies gehad toen ik van een 20m rots sprong, deed ook goed zeer
in het water ofc

Jawel, ik voel me primaIk laat me niet klein krijgen door een blessure Hoody.
Ik word zo verdrietig van m'n schouders dat ik gewoon moet huilen![]()
heb een code nodig om windows 7 64 bits te activeren maar nergens te vinden![]()

niet afgevallen sinds zondag:O, kan zijn dat het komt doordat ik nog niet naar het toilet ben geweest maar toch, touwtjes wat strakker aantrekken nu! hah
200gram kip
2eieren
30gram brinta smorgens
60gram whey,
avond eten
140/150gram eiwit, <50gram carbs <50gram vet

gegronde reden broKan je lekker hard rijden en als de politie je aanhoudt zeg je gewoon ja ik kon niet zien hoe hard ik reed
![]()

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanhouding