AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nice one vooral die shots van Kevin :heart:

Ja was t maar zo'n feest, bij elke andere chick wel maar zij doet dat niet. Omdat ze er niet tegen kan dat ze zelf niet kan dan zegt ze. Heb haar mn huis uitgewerkt, serieus pleur op. Egoist, niet eens een handjob

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet echt verpest maar gesprek gehad op het werk met de baas en mentor van school.

Ben vanaf april bezig dit jaar en moet nog tot april voor dit jaar. Heb nog maar 1 van de 40-50 opdrachten af laten tekenen dus moet ff gas geven.
Ook gaan oppassen met wat ik zeg tegen sommige mensen, sommige mensen begrijpen niet als iets voor de grap gezegd word

K*t he, werken met minder competente gasten ..?

damn khebe echt vieze scheten, kan ze gewoon proeven

Vredomme 2x gefailt op de 120 dl kreeg hem niet rond me knieën GRRRR scheelde echt een klein stukje en ik had hem makkelijk door kunnen trekken... baalde als een stekker

Grip was goed, alles was goed alleen dat onderste stuk altijd GRRRRRR

Daarna mezelf maar afgestraft met 10x100

shampo op, was ik mijn haren met douchegel paar daagjes. heeft de kapper mijn haar 2 keer moeten wassen.:o

misschien wou ze mij coïtusen:)

Heb ik dan weer geen last van, nooit gaatjes ook.

Ik ook niet.:)

volledige_prothese_gr.jpg

lekker getraint
vest gestolen dat verpeste me dag wel even!
net nieuw ach uiteindelijk kluis nog opengebroken me sleutel van me kluis. Zat namelijk in me vest misselijk dat soort mannetjes blijf gewoon. Lekker met je poten van iemand spullen af

ach dat is er ook weer uit!

net bedorven kwark gegeten =/

Terug
Naar boven