MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.701
Het is echt zo goor. Zelfs op mijn slechtst heb ik nooit zo gestonken…en dat was na twee weken survival cursus in de winter rond de poolcirkel.

• Sad
Waarderingen: AK
  • #144.705

princess GIF

• #144.706
Gadver. Loopt hier een gast in de gym, die stinkt! t*ring wat een lucht. Beneemt me echt de adem. Ik twijfel om hem er op aan te spreken… of het personeel hier. Kolere.

Je hoeft echt niet naar bloemetjes te ruiken als je gaat trainen, maar ruften of je jezelf en je kleding al een week niet gewassen hebt…ruikt gewoon naar een week oud zweet, ongewassen hoor lang haar… sjiekers.
Je moet ook niet steeds aan em ruiken, Joe.

• #144.708
Mijn oortjes samen met het oplaaddoosje in de broekzak laten zitten..... in de wasmachine.
Oortjes werken nog maar het doosje laadt enkel nog wanneer aan de stekker en veeeeel trager.
Zit wat te kijken naar een over ear koptelefoon.
Twijfel tussen een bose en een sony. Ervaringen? De sony heeft precies geen ip-waarde.
De Bose kan ik niet over oordelen want die heb ik nooit gebruikt. De noise-cancelling van de Sony is echt enorm goed en de koptelefoon zit strak op het hoofd wat ik wel prettig vind bij flat/incline presses. Wel is de bass misschien wat aan de hoge kant maar dit vind ik zelf niet zo'n probleem.

• Like
Waarderingen: horn
  • #144.709
De Bose kan ik niet over oordelen want die heb ik nooit gebruikt. De noise-cancelling van de Sony is echt enorm goed en de koptelefoon zit strak op het hoofd wat ik wel prettig vind bij flat/incline presses. Wel is de bass misschien wat aan de hoge kant maar dit vind ik zelf niet zo'n probleem.
En geen vochtproblemen? K ben nogal een hevige zweter bij cardio 🤣

• #144.710
En geen vochtproblemen? K ben nogal een hevige zweter bij cardio 🤣
Haha, zelf nooit last van gehad. :roflol: En toch eigenlijk wel meerdere malen mee hardgelopen in de regen toen ik dat nog deed. Ik gebruik zelf momenteel de Sennheiser Momentum 4, maar die is helaas wel weer wat duurder of je moet ergens een goede deal kunnen scoren....

• Like
  • #144.711
Haha, zelf nooit last van gehad. :roflol: En toch eigenlijk wel meerdere malen mee hardgelopen in de regen toen ik dat nog deed. Ik gebruik zelf momenteel de Sennheiser Momentum 4, maar die is helaas wel weer wat duurder of je moet ergens een goede deal kunnen scoren....
Merci. Ja die prijzen gaan vrij vlot omhoog lol. De bose staat nu voor 215 op bol. De goedkoopste van deze 3. (Sony 245, sennheiser 299)

• #144.712
Merci. Ja die prijzen gaan vrij vlot omhoog lol. De bose staat nu voor 215 op bol. De goedkoopste van deze 3. (Sony 245, sennheiser 299)
Sowieso heeft die Sony de beste noise-cancelling die er is mocht je daar waarde aan hechten.

• Like
  • #144.713
Mijn oortjes samen met het oplaaddoosje in de broekzak laten zitten..... in de wasmachine.
Oortjes werken nog maar het doosje laadt enkel nog wanneer aan de stekker en veeeeel trager.
Zit wat te kijken naar een over ear koptelefoon.
Twijfel tussen een bose en een sony. Ervaringen? De sony heeft precies geen ip-waarde.
Ik heb de Bose. Heel content van, ook goede noise cancelling. In mijn gym staat de muziek soms echt loeihard en je hoort er niets van met je eigen muziek op.
Batterij gaat ook lang mee.
IMG_20230916_191939.jpg

• #144.714
Ik gebruik gewoon iphone airpods, deze zijn al redelijk voldoende maar noise canseling is wel echt fijner!!

• Like
  • #144.716
Op mijn nieuwe school heb ik geholpen met het resetten en herinstalleren van Windows 11 op 50 laptops. De laatste 5 nam ik mee naar huis om het dit weekend af te werken.

Het zijn laptops voor de leerlingen. Ze moeten zich dus aanmelden, niet met een Microsoft-Account maar een go-***********.be account. Maar het blijft steeds hangen bij de laatste stappen. Zie foto.
Op school lukte het bij de meeste maar niet bij deze. Zou het kunnen dat het op school niet lukte bij een paar exemplaren door het feit dat het wifi-receptie te zwak is bij deze 5 laptops. En dat het thuis ook niet niet lukt omdat ik niet om de server van de school zit?

Ben er nu al sinds gisterennamiddag mee bezig. Sucks balls.

Bijlagen

• IMG_20230916_201857.jpg
    IMG_20230916_201857.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
  • #144.717
Op mijn nieuwe school heb ik geholpen met het resetten en herinstalleren van Windows 11 op 50 laptops. De laatste 5 nam ik mee naar huis om het dit weekend af te werken.

Het zijn laptops voor de leerlingen. Ze moeten zich dus aanmelden, niet met een Microsoft-Account maar een go-campushalle.be account. Maar het blijft steeds hangen bij de laatste stappen. Zie foto.
Op school lukte het bij de meeste maar niet bij deze. Zou het kunnen dat het op school niet lukte bij een paar exemplaren door het feit dat het wifi-receptie te zwak is bij deze 5 laptops. En dat het thuis ook niet niet lukt omdat ik niet om de server van de school zit?

Ben er nu al sinds gisterennamiddag mee bezig. Sucks balls.
Man van het geluk, sterkte.

• #144.718
Misschien had @RonnReeves toch een beetje gelijk. Zijn echt mooie dames hier, maar waarom zijn ze hier bijna allemaal met hun vriend of is het leeftijdsverschil wel erg groot.

• #144.719
Misschien had @RonnReeves toch een beetje gelijk. Zijn echt mooie dames hier, maar waarom zijn ze hier bijna allemaal met hun vriend of is het leeftijdsverschil wel erg groot.
Wat heeft @RonnReeves gezegd?

In Marokko schijn je nu makkelijk met groot leeftijdsverschil te kunnen trouwen, als dat je ding is. Dat is vlakbij, nietwaar?
:D
(Smiley zodat je weet dat het een grapje is)

• Haha
Waarderingen: Loca
  • #144.720
Wat heeft @RonnReeves gezegd?

In Marokko schijn je nu makkelijk met groot leeftijdsverschil te kunnen trouwen, als dat je ding is. Dat is vlakbij, nietwaar?
:D
(Smiley zodat je weet dat het een grapje is)
Nou zeg....
Ik lees al jouw berichten wel aandachtig, ook al gaan ze mij soms boven mijn petje. :D

Terug
Naar boven