MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.741
Ik stond een een uur en een week te vroeg bij Android Health Clinic, keek er zo naar uit. 45 minuten rijden. Echt een knuppel :D

Een tegenslag, jazeker. Maar sorry, nog steeds m'n dag niet verpest. We zijn naar de vapeshop geweest en Vietnamese loempia's gegeten 💪🏻

• #144.742
Ik stond een een uur en een week te vroeg bij Android Health Clinic, keek er zo naar uit. 45 minuten rijden. Echt een knuppel :D

Een tegenslag, jazeker. Maar sorry, nog steeds m'n dag niet verpest. We zijn naar de vapeshop geweest en Vietnamese loempia's gegeten 💪🏻
Je lijkt redelijk met verschillende aspecten van je gezondheid bezig. Mag ik vragen waarom je dan wel aan vapen doet?

• #144.743

Verkopen ze tegenwoordig ook loempia bij de vapeshop? :o

:trollface:

Sorry kon het niet laten :D

• #144.744
Je lijkt redelijk met verschillende aspecten van je gezondheid bezig. Mag ik vragen waarom je dan wel aan vapen doet?

Natuurlijk!

Ik rook al vanaf m'n 14e vast. Ben nu 39. Het is echt een verslaving voor me.

5 weken geleden ben ik echter overgestapt op vapen, omdat roken niet betaalbaar is en het wat beter voor je gezondheid schijnt te zijn.

Nu hoor ik ook verhalen dat vapen slecht voor je is, maar ook zo slecht als roken denk ik niet :D

• #144.745

Je was 7 dagen te vroeg bij Android Health Clinic?
Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Te drukke werkweek gehad?

• #144.746
Natuurlijk!

Ik rook al vanaf m'n 14e vast. Ben nu 39. Het is echt een verslaving voor me.

5 weken geleden ben ik echter overgestapt op vapen, omdat roken niet betaalbaar is en het wat beter voor je gezondheid schijnt te zijn.

Nu hoor ik ook verhalen dat vapen slecht voor je is, maar ook zo slecht als roken denk ik niet :D
Hopelijk is het iig niet erger dan roken.

• #144.747
Je was 7 dagen te vroeg bij Android Health Clinic?
Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Te drukke werkweek gehad?
Gewoon razend enthousiast. Jij bent ook al wel een paar maanden te vroeg welkom hoor. Er is energy drink en een tosti-ijzer.

We hebben trouwens al eenmaal eerder iemand gehad die een week te vroeg was. Die had het ontzettende geluk dat er op dat moment net iemand had gebeld dat ie het niet zou redden.

• #144.751
  • #144.752
  • #144.757
Bromance :heart:

• #144.758
Er komt een moment in deze discussie dat iemand ongemakkelijk wordt en "no homo" gaat roepen.

Dat moment is bij mij nog niet aangebroken.
:trollface:
Ik zie niet in wat er nichterig is aan 2 mannen die in strakleren pakken dicht tegen elkaar aangedrukt over de snelweg sjezen.

Laatst bewerkt:
  • #144.759
Ik ziet niet in wat er nichterig is aan 2 mannen die in strakleren pakken dicht tegen elkaar aangedrukt over de snelweg sjezen.
Twee van het zweet glimmende mannen die slechts in een klein broekje om elkaar heen hangen noemen ze "Glory" kickboksen. Dan is er nog wel veel ruimte hoor.

Terug
Naar boven