- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lijkt redelijk met verschillende aspecten van je gezondheid bezig. Mag ik vragen waarom je dan wel aan vapen doet?Ik stond een een uur en een week te vroeg bij Android Health Clinic, keek er zo naar uit. 45 minuten rijden. Echt een knuppel
Een tegenslag, jazeker. Maar sorry, nog steeds m'n dag niet verpest. We zijn naar de vapeshop geweest en Vietnamese loempia's gegeten 💪🏻
Ik stond een een uur en een week te vroeg bij Android Health Clinic, keek er zo naar uit. 45 minuten rijden. Echt een knuppel
Een tegenslag, jazeker. Maar sorry, nog steeds m'n dag niet verpest. We zijn naar de vapeshop geweest en Vietnamese loempia's gegeten 💪🏻

Je lijkt redelijk met verschillende aspecten van je gezondheid bezig. Mag ik vragen waarom je dan wel aan vapen doet?

Je was 7 dagen te vroeg bij Android Health Clinic?Ik stond een een uur en een week te vroeg bij Android Health Clinic, keek er zo naar uit. 45 minuten rijden. Echt een knuppel
Hopelijk is het iig niet erger dan roken.Natuurlijk!
Ik rook al vanaf m'n 14e vast. Ben nu 39. Het is echt een verslaving voor me.
5 weken geleden ben ik echter overgestapt op vapen, omdat roken niet betaalbaar is en het wat beter voor je gezondheid schijnt te zijn.
Nu hoor ik ook verhalen dat vapen slecht voor je is, maar ook zo slecht als roken denk ik niet![]()
Gewoon razend enthousiast. Jij bent ook al wel een paar maanden te vroeg welkom hoor. Er is energy drink en een tosti-ijzer.Je was 7 dagen te vroeg bij Android Health Clinic?
Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Te drukke werkweek gehad?
Zet je me nou aan het werk?Gewoon razend enthousiast. Jij bent ook al wel een paar maanden te vroeg welkom hoor. Er is energy drink en een tosti-ijzer.
Ja. Krijg je van ons een gratis ECG.
Dat lijkt in de praktijk soms wel zo te zijn.

Niet toevallig @Hell93? Dit is ook altijd zo druk.We hebben trouwens al eenmaal eerder iemand gehad die een week te vroeg was. Die had het ontzettende geluk dat er op dat moment net iemand had gebeld dat ie het niet zou redden.
Zeg je onze date nu af, voor dit...Tempting.
Dan moet ik toch eerst ff in mijn agenda kijken. Ik wil niet net als @ImMrSilverBack silverback mijn vrije dag verpesten.
Sorry @Mentat.
Niet toevallig @Hell93? Dit is ook altijd zo druk.

Ik dacht we gaan samen, maak ik meteen een lekkere croque monsieur voor je.
Mag ik dan achter op de motor?Ik dacht we gaan samen, maak ik meteen een lekkere croque monsieur voor je.
Jij altijd.
Er komt een moment in deze discussie dat iemand ongemakkelijk wordt en "no homo" gaat roepen.

Ik zie niet in wat er nichterig is aan 2 mannen die in strakleren pakken dicht tegen elkaar aangedrukt over de snelweg sjezen.Er komt een moment in deze discussie dat iemand ongemakkelijk wordt en "no homo" gaat roepen.
Dat moment is bij mij nog niet aangebroken.
![]()
Twee van het zweet glimmende mannen die slechts in een klein broekje om elkaar heen hangen noemen ze "Glory" kickboksen. Dan is er nog wel veel ruimte hoor.Ik ziet niet in wat er nichterig is aan 2 mannen die in strakleren pakken dicht tegen elkaar aangedrukt over de snelweg sjezen.
En hij kan nog koken ook...