Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.722
  • #144.723
Ik lees die van jou ook, maar deze kan ik mij niet heugen. Dat ik het alsnog wil weten zou vildoende moeten zeggen over mijn interesse. :D
Volgens mij heb je niets gemist.
Het belangrijkste was dat BB zei dat ik normaal moest gaan doen. Dus dat doe ik dan nu. :D

• #144.724
Terwijl Hannibal Lecter in de film Hannibal zegt: "Judas", zegt de ondertiteling "Jezus". Is nog redelijk belangrijk voor het plot ook, want Pazzi is de "Judas".

Waarom?

• #144.725
Op mijn nieuwe school heb ik geholpen met het resetten en herinstalleren van Windows 11 op 50 laptops. De laatste 5 nam ik mee naar huis om het dit weekend af te werken.

Het zijn laptops voor de leerlingen. Ze moeten zich dus aanmelden, niet met een Microsoft-Account maar een go-campushalle.be account. Maar het blijft steeds hangen bij de laatste stappen. Zie foto.
Op school lukte het bij de meeste maar niet bij deze. Zou het kunnen dat het op school niet lukte bij een paar exemplaren door het feit dat het wifi-receptie te zwak is bij deze 5 laptops. En dat het thuis ook niet niet lukt omdat ik niet om de server van de school zit?

Ben er nu al sinds gisterennamiddag mee bezig. Sucks balls.
Als je in een school werkt zou ik vooral die domeinnaam niet in dit lolbroekenforum plaatsen. (Geen grap.
Verder lijkt het me logisch dat je de eerste keer thuis niet kunt aanmelden na reset. (geen cached ceedentials).

• #144.726
Als je in een school werkt zou ik vooral die domeinnaam niet in dit lolbroekenforum plaatsen. (Geen grap.
Verder lijkt het me logisch dat je de eerste keer thuis niet kunt aanmelden na reset. (geen cached ceedentials).
Aangepast. Bedankt!!

• #144.727
Al twee weken aan het snotteren....nu...de afgelopen 4 dagen ontwikkelde ik een pijnlijke hoest. Pijn tot diep in de longen.... sucks balls.

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #144.729
scheelt dat jij niet vaak iets hebt. Sterkte.
Schitts Creek Smile GIF by CBC

• #144.730
Last van m’n tenen&benen.

• #144.731
  • #144.736
  • #144.737
Met kipfilet bakken strooide ik lekker veel garam masala (zoals altijd) eroverheen!

Keek niet goed en bleek peper te zijn..Was toen al te laat :(
Nou kan ik er redelijk goed tegen, maar zelfs voor mij was het teveel, dus al helemaal voor de kleine :roflol:

• #144.738
Met kipfilet bakken strooide ik lekker veel garam masala (zoals altijd) eroverheen!

Nou kan ik er redelijk goed tegen, maar zelfs voor mij was het teveel, dus al helemaal voor de kleine :roflol:

zelfde kleur ook ja

• #144.739

Liefde gaat door de maag, jij maakt geen vrienden zo!
:trollface:

• Haha
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven