MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.861
Net laatste spullen omgeruild met mijn ex was heel pijnlijk en ongemakkelijk, kwam ook niet alleen. Stiefmoeder die erbij stond. Je kon de ongemakkelijkheid gwn voelen kon haar nog even in de ogen aankijken zag dat het haar ook nog wel wat deed en zich groter voor doet. Wel fijn om na 5weken afspraken niet na te komen qua spullen omruilen dat je het toch nog positief kan afsluiten. Wel jammer dat ze zo toxisch moest doen door de opmerking te maken naar me stiefma toe ik kom wel even een bakje doen als hij uit huis is😂.

Dit is wel 1van de pijnlijkste dingen die ik ooit heb moeten doen. Ik denk 3x na voordat ik weer een relatie start, wat je daar allemaal voor moet inleveren.

• #144.862
al doende leert men

Bijlagen

• WhatsApp Video 2020-05-17 at 10.33.34.mp4
    95,1 KB
  • #144.866
  • #144.867
Ja. Dat zij liefdesverdriet heeft en jij het inlevingsvermogen van een frikadel?

Jammer dat je je niet realiseert hoe verdomd goed je leven is, als dit het meest pijnlijke is.

Hoe dan ook, fijn dat dat achter de rug is.

Ja joh geef een paar trappen na, over inlevingsvermogen gesproken; dat van jou is minder dan dat van een frikandel.

• #144.868
  • #144.875
Ik kan mij inderdaad slecht inleven in DBB's Pieter Baancentrum. Dankjewel dat je dit opmerkt! :heart:
Ik vind eigenlijk dat het je verdacht goed afgaat, ik denk dat je er ook wel zou passen.

Ben er nog niet helemaal uit aan welke kant van de tralies... :D

• #144.880
Doe ik lekker wel! Lekker puh!
:roflol:

i dont like you lucille ball GIF

Terug
Naar boven