AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.822
IMG20230921155614.jpg

M'n lievelings wok.. iemand die niet fatsoenlijk kan koken (mijn man dus) gebruikte mijn wok..met dit als resultaat.

Dat donkere hoort dezelfde kleur te zijn als de lichtere kleur aan de buitenrand en die streepjes in het midden? Ik gok dat hij een mes heeft gebruikt in de pan :( :( :(

Hij had niet lang geleden ook al een andere pan verkloot door een tosti te laten aanbranden. Je ziet de afdruk nog steeds :(

• #144.823
IMG20230921155614.jpg

M'n lievelings wok.. iemand die niet fatsoenlijk kan koken (mijn man dus) gebruikte mijn wok..met dit als resultaat.

Dat donkere hoort dezelfde kleur te zijn als de lichtere kleur aan de buitenrand en die streepjes in het midden? Ik gok dat hij een mes heeft gebruikt in de pan :( :( :(

Hij had niet lang geleden ook al een andere pan verkloot door een tosti te laten aanbranden. Je ziet de afdruk nog steeds :(
Wat een kl***zak ik zou gaan scheiden.

• #144.825
IMG20230921155614.jpg

Misschien dat je gedrag komt door de PFAS in de kapotte pannen

• #144.828
IMG20230921155614.jpg

Koop een fatsoenlijke carbon steel wok.
Geen RVS, geen cast iron, geen non-stick bs.

Carbon steel.

Dan kan ie volgas Paki met zijn messen in je pan gaan en is er niks aan het handje.

• #144.829

Waarom niet volgas Brits?

• #144.833
Zie nu pas mijn 'dit wok' fout :roflol: maar thanks @Steks ! Wellicht zo een dan kopen.

• #144.837
Omdat iedereen weet dat hij niet Brits is maar een Paki en die leven nog in het stenen tijdperk. Alle shit die jij prive hebt had je kunnen verwachten. Waarom ben je met hem getrouwd en ook al zo snel binnen bijna een jaar?

Iedereen...behalve ik, hijzelf blijkbaar, zijn hele familie en vrienden, mijn familie en vrienden..Bijzonder! :roflol:
Hij is niet Pakistaans. Hij is Brits. Als je zoveel weet (denkt te weten) maar dát niet..dan ga je hard af :roflol:

Ik weet niet wie of wat jouw 'bron' is, maar doe even een aantal dubbel checks want zoveel dingen die je hier schrijft kloppen niet..

Terug
Naar boven