Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.841
Iedereen...behalve ik, hijzelf blijkbaar, zijn hele familie en vrienden, mijn familie en vrienden..Bijzonder! :roflol:
Hij is niet Pakistaans. Hij is Brits. Als je zoveel weet (denkt te weten) maar dát niet..dan ga je hard af :roflol:

Ik weet niet wie of wat jouw 'bron' is, maar doe even een aantal dubbel checks want zoveel dingen die je hier schrijft kloppen niet..
Ja, en Mohammed B en Jesse Klaver zijn Nederlands.

• #144.843
Iedereen...behalve ik, hijzelf blijkbaar, zijn hele familie en vrienden, mijn familie en vrienden..Bijzonder! :roflol:
Hij is niet Pakistaans. Hij is Brits. Als je zoveel weet (denkt te weten) maar dát niet..dan ga je hard af :roflol:

Ik weet niet wie of wat jouw 'bron' is, maar doe even een aantal dubbel checks want zoveel dingen die je hier schrijft kloppen niet..
Yes daarom heeft je kind een kleurtje en donker krullend haar. Waarom blijf je altijd onwaarheden volhouden terwijl de rest de waarheid weet? Zelfde verhaal met je rare voedingsschema dat niet werkt en ineens komt het door een "inschattingsfout" en ondertussen spam je alle logs vol met slecht advies. Maar waarom ben je met hem getrouwd dan? Zijn persoonlijkheid die jij hier elke dag beschrijft moet daarvoor met samenwonen toch ook naar voren zijn gekomen?

• #144.844
Yes daarom heeft je kind een kleurtje en donker krullend haar. Waarom blijf je altijd onwaarheden volhouden terwijl de rest de waarheid weet? Zelfde verhaal met je rare voedingsschema dat niet werkt en ineens komt het door een "inschattingsfout" en ondertussen spam je alle logs vol met slecht advies. Maar waarom ben je met hem getrouwd dan? Zijn persoonlijkheid die jij hier elke dag beschrijft moet daarvoor met samenwonen toch ook naar voren zijn gekomen?

Ik wist niet dat Pakistaanse roots de enige reden voor kleurtje en krulletjes was? Wat een rare logica heb jij zeg.
Iedereen met een kleurtje en krullen is Pakistaans!!! :roflol: /s

• #144.845
Als ie rijk was zou ik ook na 3 weken trouwen. Vandaar dat ik na 10 jaar nog steeds niet getrouwd ben met mijn vriendin 🤷‍♂️

• #144.848
Anyway, nee @Bobby10 jij weet niet méér over mijn familie dan dat ikzelf weet :roflol:

En het feit dat ik nergens een foto van mijn zoontje heb geplaatst is overduidelijk bewijs hoe erg jij bent met je stalker gedrag..ziek in je hoofd, op z'n minst.

Blijf van mij en mijn familie weg, zieke stalker.

^ OT want dat verpest mijn dag wel meer dan mijn verklote pannen.

• #144.850
-

Laatst bewerkt:
  • #144.853
OT:
Kon vandaag uitslapen; wakker om 6.30

Ytho GIF
Kon vandaag niet uitslapen; wekker om 05.30

Angry Wake Up GIF by Looney Tunes

• #144.857
Ik vraag het omdat ik denk dat jij denkt dat hij Pakistaans is (en ja ik weet dat je ondanks de belediging alsnog Paki zegt).

Even serieus: is dit wok wel een goede? Ekt?
Gewoon een stalen wok. Seasonen en klaar. Anti aanbak kan helemaal niet tegen de temperatuur die je voor en wok nodig hebt. Match made in hell. Figuurlijk dan.

• #144.858
IMG20230921155614.jpg

M'n lievelings wok.. iemand die niet fatsoenlijk kan koken (mijn man dus) gebruikte mijn wok..met dit als resultaat.

Dat donkere hoort dezelfde kleur te zijn als de lichtere kleur aan de buitenrand en die streepjes in het midden? Ik gok dat hij een mes heeft gebruikt in de pan :( :( :(

Hij had niet lang geleden ook al een andere pan verkloot door een tosti te laten aanbranden. Je ziet de afdruk nog steeds :(
Moet je maar voor hem koken he. of t hem leren.

Zo lang de afdruk van de pan niet op u billen staat.... alle, tenzij je dat graag hebt natuurlijk

• #144.859
Ik stalk niet een random iemand van een forum zover dat ik via via via via via op een foto uitkom van een kind en dit dan tegen diegene gebruik.
Dat is next level ziek.
Zo lang je adres niet online staat....alle, de regio wel. mensen zijn toch zo onvoorzichtig met hun gegevens online

Terug
Naar boven