Dit is Edouard blijkbaar 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is Edouard blijkbaar 🤣
En dit waren de andere
Is meeuwke dan toch begonnen als coach?
Dat lijkt haast op werken.. sterkte!Er is ergens een kromme volt in ons systeem terecht gekomen m.a.g. dat ik alle data handmatig tussen databases moet overtikken.
Ja, gelukkig maak ik nooit tikfouten.

Mag ik vragen waar ze het deed?Zucht. Mijn echtgenote is voor teambuilding gaan wandelen met Alpaca's. En ja hoor, ik kreeg zonet een bericht: Ik wil alpaca's
Dat wandelen bedoel je toch? 🤣 ergens kanten van Oudenaarde
Ja dat.Dat wandelen bedoel je toch? 🤣 ergens kanten van Oudenaarde
Nee, k zal t vragen als ze thuis is.
Tramadol werkte bij mijn oorontsteking.Vanochtend afspraak gehad bij de implantoloog. Dopje was er af en er zat een ontsteking in. Lang verhaal kort, alles zit weer op zijn plek.
Tijdens de terugrit zo'n pijn in m'n mond dat ik overwoog om de auto tegen de vangrail aan te parkeren...
Tandarts belt nog terug voor sterkere medicatie. Dit wens ik m'n vijand nog niet toe...
Heftig, sterkte!Vanochtend afspraak gehad bij de implantoloog. Dopje was er af en er zat een ontsteking in. Lang verhaal kort, alles zit weer op zijn plek.
Tijdens de terugrit zo'n pijn in m'n mond dat ik overwoog om de auto tegen de vangrail aan te parkeren...
Tandarts belt nog terug voor sterkere medicatie. Dit wens ik m'n vijand nog niet toe...
Dat was dus idd afgelopen weekend het geval... maandag hebben ze het al open gesneden zodat de druk er wat af ging, vandaag hebben ze het helemaal open gesneden, schoongemaakt en het dopje weer op het implantaat gedraaid. Volgens de implantoloog is de viezigheid er zo goed als uit en ruimt het lichaam de rest op...Heftig, sterkte!
Zit de ontsteking er nog in? Als er - ik noem maar wat - een abces op je zenuw drukt, dan kan de arts misschien dat open snijden zo dat de druk er af is ofzo?
Vast niet vrij verkrijgbaar 🤣 anders stuur ik nu nog m'n man naar de drogistTramadol werkte bij mijn oorontsteking.
Maar het is wel troep.
Foei, dat klinkt wel echt heel naar!!Dat was dus idd afgelopen weekend het geval... maandag hebben ze het al open gesneden zodat de druk er wat af ging, vandaag hebben ze het helemaal open gesneden, schoongemaakt en het dopje weer op het implantaat gedraaid. Volgens de implantoloog is de viezigheid er zo goed als uit en ruimt het lichaam de rest op...
Ze zijn flink tekeer gegaan met mijn tandvlees en kaakbot vandaag... dat maakt het nu zo pijnlijk... wel goed voor mn cut 🤣 zit aan de proteïne toetjes