Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.081
Vast niet vrij verkrijgbaar 🤣 anders stuur ik nu nog m'n man naar de drogist
Op recept. Je kan je huisarts bellen dat je de pijn niet meer trekt dan krijg je een recept.

Werkt goed maar is een opiaat. Dus als je pijn weg is niet meer gebruiken en/of weggooien. *al ben ik meer van het bewaren. Je weet maar nooit.

• #145.082
Vanochtend afspraak gehad bij de implantoloog. Dopje was er af en er zat een ontsteking in. Lang verhaal kort, alles zit weer op zijn plek.
Tijdens de terugrit zo'n pijn in m'n mond dat ik overwoog om de auto tegen de vangrail aan te parkeren...
Tandarts belt nog terug voor sterkere medicatie. Dit wens ik m'n vijand nog niet toe...

Sterkte :( klinkt verschrikkelijk. Hopelijk krijg je snel sterkere medicatie!

• #145.083
Screenshot 2023-09-28 171129.png

• #145.084
  • #145.085
Op recept. Je kan je huisarts bellen dat je de pijn niet meer trekt dan krijg je een recept.

Werkt goed maar is een opiaat. Dus als je pijn weg is niet meer gebruiken en/of weggooien. *al ben ik meer van het bewaren. Je weet maar nooit.
True, ik ben ook van het bewaren, je weet nooit waar het goed voor is.

Lees dat je met Tramadol niet mag autorijden. Aangezien ik de enige ben op dit moment die auto rijdt (met 2 kleine kinderen in het huishouden) lijkt me dat niet verstandig... geen telefoon gehad van de implantoloog nog, apotheek gaat over 5 minuten dicht. Ben bang dat het toch de combinatie paracetamol/ibuprofen wordt voorlopig. Komt vast goed 😃

• #145.090
Dat moet ook wel als alles het bij de opening al begeeft.

Overigens waren, denk ik, zowel Plinius als Aristoteles voornamelijk bekend met Noord-Afrika.
Correct, maar de Noord-Afrikanen zelf waren wel beter bekend met "the heart of darkness".

Het was echter weemoedig bedoeld, naar aanleiding van de laatste zin uit de film: "I never went back to Africa".

• #145.091
Vanochtend afspraak gehad bij de implantoloog. Dopje was er af en er zat een ontsteking in. Lang verhaal kort, alles zit weer op zijn plek.
Tijdens de terugrit zo'n pijn in m'n mond dat ik overwoog om de auto tegen de vangrail aan te parkeren...
Tandarts belt nog terug voor sterkere medicatie. Dit wens ik m'n vijand nog niet toe...
Hoe gaat het nu? Hopelijk zit er verbetering in, zodat je niet met die pijn het weekend in hoeft?

• #145.092
Hoe gaat het nu? Hopelijk zit er verbetering in, zodat je niet met die pijn het weekend in hoeft?
Lief dat je het vraagt!
Vannacht om 02.30 wakker geworden met pijn (wel al minder dan gisteren), maar aangezien ik de paracetamol en nsaid moet verspreiden over de dag toch maar proberen te slapen zonder, vervolgens om 04.00 en 05.30 weer wakker geworden.
Om 05.30 maar opgestaan en paracetamol ingenomen.
Wilde de tandarts bellen om 08.00maar kreeg een bandje dat ze afwezig waren. Dus dacht probeer het later nog een keer.
Tijdens het tandenpoetsen ook het tandvlees 'gemasseerd' en toen kwam er allemaal troep uit aangezien de bovenkant nog open is. Na het tandenpoetsen nog gespoeld met perio-aid en sindsdien gewoon helemaal nergens meer last van!!
Heb zelfs al weer getraind 🙈

• #145.093
Lief dat je het vraagt!
Vannacht om 02.30 wakker geworden met pijn (wel al minder dan gisteren), maar aangezien ik de paracetamol en nsaid moet verspreiden over de dag toch maar proberen te slapen zonder, vervolgens om 04.00 en 05.30 weer wakker geworden.
Om 05.30 maar opgestaan en paracetamol ingenomen.
Wilde de tandarts bellen om 08.00maar kreeg een bandje dat ze afwezig waren. Dus dacht probeer het later nog een keer.
Tijdens het tandenpoetsen ook het tandvlees 'gemasseerd' en toen kwam er allemaal troep uit aangezien de bovenkant nog open is. Na het tandenpoetsen nog gespoeld met perio-aid en sindsdien gewoon helemaal nergens meer last van!!
Oh dat is wel echt heel fijn om te lezen!!

Heb zelfs al weer getraind 🙈
💪💪

• #145.094
Heel veel sterkte! :aai:

• #145.095
Een fles wijn van €50 geopend, dikke tegenvaller.

Ze is zelfs de saus niet waardig.

Terug
Naar boven