Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.102
Ik heb deze staan:
IMG20230929193347.jpg
Een stevige stijl, zou deze aanraden lichtjes gekoeld. Bij voorkeur bij wild of gegrild vlees.

• #145.111
Pizza tonno van de aldi. Nog nooit meegemaakt, dit smaakte naar nat oud brood en de topping dreef erop en schoof rond alsof de tonijn nog wou zwemmen.
Helemaal degout van pizza en tonijn na nog een slice te proberen eten.

• #145.114
Daar doe je er een hoop te kort mee. Er zijn genoeg leden die kneiterhard trainen. Het meerendeel houdt zich alleen wat meer afzijdig in de onzin topics.
Hoezo? Ik zei niet de enige, dus als iemand zich persoonlijk tekort gedaan voelt zegt dat iets over diegene. Er zullen er genoeg zijn die hard trainen, maar er zijn er maar weinig die wedstrijden draaien, loggen, meedoen aan contests en foto's posten. Niet dat iemand daartoe verplicht is, maar dat maakt het wel jammer dat zo iemand het forum verlaat.

Ikzelf volg de meeste onzin topics ook niet meer, dat scheelt inderdaad een hoop.

• #145.116
IMG-20230620-WA0007.jpg

Nu is het officieel. Bevorderd van Kapitein naar Majoor.

Hoezo? Ik zei niet de enige, dus als iemand zich persoonlijk tekort gedaan voelt zegt dat iets over diegene. Er zullen er genoeg zijn die hard trainen, maar er zijn er maar weinig die wedstrijden draaien, loggen, meedoen aan contests en foto's posten. Niet dat iemand daartoe verplicht is, maar dat maakt het wel jammer dat zo iemand het forum verlaat.

Ikzelf volg de meeste onzin topics ook niet meer, dat scheelt inderdaad een hoop.
Ben mezelf aant afvragen hoe t toch komt dat dit forum zo aant weg glijden is en wrs binnenkort niet meer bestaat.
Vind t echt zonde!
Wat mij vooral opvalt is dat velen elkaar wat afzeiken en men niet meer probeert om wat van elkaar op te steken of gewoon plezier kunnen hebben van het entertainment dat sommige posts ons geven zonder daar gelijk een mening over te hebben.
Echt zonde idd dat @vntl ook al weg gaat.
Hopelijk dat @Sanca Saxon nog de motivatie kan houden om te blijven en dat er weer goede opbouwende en entertainende post geschreven worden.
Het topic van @apfelstrudel heeft meestal weinig te maken met bodybuilding maar is wel lekker onderhoudend met leuke fotos en weinig negatief commentaar waardoor het plezierig is om te lezen.
Leef en laat leven en let's make this forum great again😄

• #145.120
Ben mezelf aant afvragen hoe t toch komt dat dit forum zo aant weg glijden is en wrs binnenkort niet meer bestaat.
Vind t echt zonde!
Wat mij vooral opvalt is dat velen elkaar wat afzeiken en men niet meer probeert om wat van elkaar op te steken of gewoon plezier kunnen hebben van het entertainment dat sommige posts ons geven zonder daar gelijk een mening over te hebben.
Echt zonde idd dat @vntl ook al weg gaat.
Hopelijk dat @Sanca Saxon nog de motivatie kan houden om te blijven en dat er weer goede opbouwende en entertainende post geschreven worden.
Het topic van @apfelstrudel heeft meestal weinig te maken met bodybuilding maar is wel lekker onderhoudend met leuke fotos en weinig negatief commentaar waardoor het plezierig is om te lezen.
Leef en laat leven en let's make this forum great again😄
Ik vermaak mij nog prima op het forum. Aardige mensen, leuke gesprekken, genoeg informatie te vinden over de sport (van bb tot powerliften, voeding, AAS, oefeningen, schema's, logs, wedstrijd logs, amateur logs, etc etc. En heel veel infornatie is al geschreven. Logisch dat er dan niet constant op hetzelfde tempo informatie bij komt. Dat lijkt mij althans redelijk logisch. Volgens mij zijn er ook heel veel mensen die dit forum gebruiken voor de informatie die zelf niet eens posten. Zowel leden als guests. Maar die stats zal Sanca vast wel hebben.

En daarnaast zijn er genoeg random food for thought topics in de allerlei sectie. Een sectie waar men over bitched (want heeft niks met bodybuilding te maken) maar niemand verplicht je om de topics daar te lezen. Blijkbaar is er behoefte aan, ik zie het probleem niet.

Ik snap niet waarom iedereen zo zuur doet de hele tijd en steeds in het verleden blijft leven. Vroeger was het het forum zus, vroeger was het forum zo.

Ja dingen veranderen, zo is het leven. Ik zie niet in waarom het forum zou moeten stoppen. Ik zou dat echt ontzettend zonde vinden (en ik denk heel veel met mij).
Ik vind de leegloop die plaatsvind heel jammer maar het is zoals het is helaas. Kan moeilijk mensen dwingen.

@flex1976 thnx, kben blij dat je m'n log leuk vindt :).
En idd, ik vind het zelf ook leuk als een log uit meer bestaat dan slechts cijfers van reps/sets en macro's.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven