XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.281
Voor dit geld had ik toch iets kras bestendiger. Glaswerk verwacht omdat het ook een sport/Tri Watch is. Nog geen week oud 🥹
IMG_8259.jpeg

• #145.282
Glas is glas, dus lichte krassen bij een level 6 en diepe krassen bij een level 7.

• #145.283
Ja mooi je moeder level 16. M’n andere Garmin 3 jaar gehad nauwelijks een schrammetje.

• #145.293
  • #145.295
Niet voor gevoelige lezers:
Deze ochtend kwam ik aan op de parking van het werk (school 1ste graad middelbaar onderwijs). Ik zie drie collega's huilen. Een beetje verder zie ik het hele team binnen gaan in een grote zaal, de directeur staat er met een zeer bezorgde blik bij; Ik denk onmiddellijk dat er een kind gestorven is.... Ik durf niet uit te stappen. Ik stap toch uit en krijg onmiddellijk een collega voor de neus: "Christian, ik had je emailadres niet.... je hebt m'n bericht wellicht niet gekregen. D. heeft gisterenavond zelfmoord gepleegd." Ik sta aan de grond genageld en voel me plots extreem verdrietig worden. De tranen springen me in de ogen. Nochtans, ik ken de collega niet zo goed. M'n overdreven empathie lapt me weer een toer. De hele dag was het hele team kapot... Leerlingen huilen.....Morgen een nieuwe dag.... Ik denk aan zijn twee kinderen van 8 en 9 jaar....

• #145.296
Bij het stroppen van mijn zakmes viel mij op dat er stukjes van het snijvlak af zijn. 😐 Volgende keer toch maar een Europees of een usa geproduceerd mes .
Welk merk?

Mijn ervaringen met Chinese messen is juist heel goed, WE, Givivi en Kizer.

Ik vond WE juist kwalitatief de beste messen die ik gehad heb, beter dan messen van Benchmade, ZT en Spyderco.

• #145.297
Niet voor gevoelige lezers:
Deze ochtend kwam ik aan op de parking van het werk (school 1ste graad middelbaar onderwijs). Ik zie drie collega's huilen. Een beetje verder zie ik het hele team binnen gaan in een grote zaal, de directeur staat er met een zeer bezorgde blik bij; Ik denk onmiddellijk dat er een kind gestorven is.... Ik durf niet uit te stappen. Ik stap toch uit en krijg onmiddellijk een collega voor de neus: "Christian, ik had je emailadres niet.... je hebt m'n bericht wellicht niet gekregen. D. heeft gisterenavond zelfmoord gepleegd." Ik sta aan de grond genageld en voel me plots extreem verdrietig worden. De tranen springen me in de ogen. Nochtans, ik ken de collega niet zo goed. M'n overdreven empathie lapt me weer een toer. De hele dag was het hele team kapot... Leerlingen huilen.....Morgen een nieuwe dag.... Ik denk aan zijn twee kinderen van 8 en 9 jaar....

Heel veel sterkte :(

• #145.298
Ik voel me me vooral slecht omdat ik achteraf besefte dat mijn eerste gedachte bij het nieuws was: "my god, het was gelukkig geen kind uit één van m'n klassen".

Ik kende de man nog maar 5 weken en heb hem niet echt leren kennen. Maar ik voel vooral de pijn van de mensen in de leraarskamer. Ik denk dat ik daar een paar dagen moet wegblijven. Was het een kind uit 1 van mijn klassen geweest (een twaalftal kinderen ken ik al bijna 2 jaar omdat ze ook op mijn vorige school zaten), dan was ik niet op school kunnen blijven. Sommige kinderen, daar raak je zo gehecht aan, daar ga je voor door het vuur.

• #145.299
Ik voel me me vooral slecht omdat ik achteraf besefte dat mijn eerste gedachte bij het nieuws was: "my god, het was gelukkig geen kind uit één van m'n klassen
Mwhoa, is een logische reactie toch. Bij mensen die je goed kent voel je je meer emotioneel betrokken.
Als ik een ambulance bij mijn ouders de straat in zie rijden en hij stopt bij de buren ben ik ook 'blij' dat het bij de buren is en niet bij mijn ouders, terwijl ik de buren ook al 20 jaar ken.

Daarbij maakt het verschil tussen kind/volwassene in jouw geval misschien ook nog uit

• #145.300
We zitten in een maatschappij waarin de mensen je blokkeren op Facebook en je bekrompen noemen als je zegt dat je nooit zal toelaten dat je zoontje make up zal gebruiken om op een meisje te lijken. Ik zal dit nooit normaliseren en al zeker niet stimuleren.
Niet dat dit mijn dag verpest of zo maar ik wilde het even van me afschrijven.

Terug
Naar boven