- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volgens mij was het juist andersom
Maar ieder zijn ding 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ieder zijn ding 
Als je een lekker wijf ziet en ze blijkt een lul te hebben skip je toch ook.
Idd, als het naar vis ruikt eerst ff douchen voordat er iets gegeten wordt.Volgens mij was het juist andersomMaar ieder zijn ding
![]()

En hoeveel je gedronken hebt.
Hoeveel mg tren zet je pw?
0,0 - ik zet al jaren geen tren meer, ben gewoon een kinky mofo van mezelf

#metoo, maar met tren word het wel heel nijpend dat ik mezelf soms verbaas 🤷♂️0,0 - ik zet al jaren geen tren meer, ben gewoon een kinky mofo van mezelf![]()
vitamine B1 slikken, daar houden muggen niet vanLekker klein weekje Cote D'azur tussendoor is top, maar die 25 muggenbulten had ik toch liever geskipt.
Is dat zo?
Mijn enkels zitten hier ook helemaal onder. Kut beesten.Lekker klein weekje Cote D'azur tussendoor is top, maar die 25 muggenbulten had ik toch liever geskipt.
Yep. Google en je vind het wel.
De eerstvolgende die zegt dat ik iets moet googlen doe ik wat aan.
Mag ook met een andere zoekmachine. Maar lekker Z11. Ik ben je koelie niet. 😜De eerstvolgende die zegt dat ik iets moet googlen doe ik wat aan.
Nee
Er wordt wel eens gezegd dat een hoge dosering vitamine B1 helpt tegen muggen. Het zou je lichaamsgeur onaantrekkelijk maken voor muggen, waardoor je niet geprikt zou worden. In wetenschappelijk onderzoek kon niet worden aangetoond dat het slikken van vitamine B1 helpt tegen muggenbeten [1]. Uit een onderzoek op kleine schaal blijkt dat het uitwendig aanbrengen van vitamine B1 mogelijk wel helpt, maar er is nog meer onderzoek nodig om dat echt te bewijzen [2].
Hier staat weer het tegenovergesteldeNee
![]()
Vitamine B1 (Thiamine) voor energie. Lees hier meer | IVG
Thiamine is van belang bij de verbranding van koolhydraten uit ons voedsel voor energie. Daarnaast is thiamine nodig voor ons zenuwstelsel en ons hart.www.ivg-info.nl
Wat bij mij wel helpt is preventief antihistamine slikken om zo minder jeuk te hebben.