- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Pubers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pubers.
Appen op de fiets vs spookrijdende tegenligger.
Zou mij nooit overkomen, ik app altijd in de auto!

❤️Hahaha! Nee. Gewoon een klein blondje met een veel te grote mond
Heeft dit al een kaart opgeleverd?Stemmen dames und herren
DBB meet november 2023.
![]()
DBB Meet November 2023
Beste DBB'ers, Het lijkt mij wel weer leuk om een meet te houden dus bij deze organiseer ik er 1. Voor november 2023. Waar? Het leek mij handig om het centraal in Nederland te houden en mijn laatste meet bij Iron House in Utrecht was gezellig. Dus lijkt het mij handig om het daar te houden en...forum.bodybuilding.nl
Hoezo is ie gesloten?Wilde daarnet mijn training opschrijven, maar mijn log is gesloten?
Is misschien per ongeluk gesloten geweest? Heb het terug open gezet iig.Wilde daarnet mijn training opschrijven, maar mijn log is gesloten?
Dat vraag ik me nou net af.
Dank je wel.Is misschien per ongeluk gesloten geweest? Heb het terug open gezet iig.
heb gevraagd of de makelaar aub de huurbaas toch wilt vragen een uitzondering te maken, maar volgens mij is dat dus niet gelukt; de huurbaas heeft keus uit tientallen mogelijke huurders, dus helaas discriminatie pindakaas..Anti kraak? Werken als au pair zodat je werk en inwoning hebt?Zou vandaag bij een woning kijken, maar ze (huurbaas althans) accepteren maximaal 1 kind (we zijn met 2 kinderen)heb gevraagd of de makelaar aub de huurbaas toch wilt vragen een uitzondering te maken, maar volgens mij is dat dus niet gelukt; de huurbaas heeft keus uit tientallen mogelijke huurders, dus helaas discriminatie pindakaas..
Woensdag weer ergens kijken, iets goedkoops voor enkel mijzelf en kind, aparte keuken maar woonkamer is slaapkamer (dus officieel '1 bedroom apartment' en geen studio), maar het is beter dan niks.
Anti kraak? Werken als au pair zodat je werk en inwoning hebt?
Heftig verhaal, vandaar “leef het moment”, morgen is het wellicht te laat.Ik dacht deze namiddag ochtend aan de collega die zelfmoord pleegde en morgen zal begraven worden.
Onze (geweldige, menselijke) directeur heeft de lessen morgen opgeschort waardoor alle leerkrachten morgen naar de uitvaart kunnen,maar niet moeten , gaan.
Ik heb hem deze ochtend een mail gestuurd met wat achtergrondinformatie. Hij raadde me aan thuis te blijven. Wel deed hij dat met een prachtig geformuleerde mail. Deze directeur lijkt wel een door God gezonden engel. Nooit zo'n directe overste gehad.
M'n collega pleegde zelfmoord, even oud als yours truly.
Zijn vrouw had hem twee jaar geleden verlaten, ze had het hoederecht gewonnen.....ze hebben twee kinderen van 7 en 8. Hij had ze al 2 maanden niet meer gezien. En zijn huidige vriendin had hem pas verlaten. En zijn droom, het oprichten van een .....club ( ik zeg niet welke club om privacy redenen) was failliet gegaan.
Ik hoorde hem een tiental dagen geleden tegen de collega's zeggen:" ja dat doet serieus pijn"....toen niet wetende wat hij meemaakte...
En ik denk dan bij mezelf....wat hadden we kunnen zeggen of doen om hem te helpen. Hij pleegde zelfmoord met een mes (keel). Ik beeld het me in en krijg het niet uit m'n hoofd.
Zoals je zelf zegt, je had geen idee wat hij meemaakte. Je had dus helemaal niks kunnen doen.Ik hoorde hem een tiental dagen geleden tegen de collega's zeggen:" ja dat doet serieus pijn"....toen niet wetende wat hij meemaakte...
En ik denk dan bij mezelf....wat hadden we kunnen zeggen of doen om hem te helpen.
Dan moet ik aan het volgende filmpje denken wat een paar dagen geleden is geüpload.Zoals je zelf zegt, je had geen idee wat hij meemaakte. Je had dus helemaal niks kunnen doen.
Er is geen enkele reden om je schuldig te voelen maat, je kan niet in mensen hun hoofd kijken. Dit kwam zoals je zelf al zei als een donderslag uit heldere hemel.
Achteraf ga je er natuurlijk over nadenken en ga je signalen bedenken om het te verklaren. Maar als je rationeel nadenkt zijn dit totaal geen signalen die zijn zelfmoord hadden kunnen voorspellen.
Die gedachte speelde al veel langer door zijn hoofd, dit was waarschijnlijk slechts de druppel. Sommige mensen kunnen depresiviteit heel goed verbegen.
Dan moet ik aan het volgende filmpje denken wat een paar dagen geleden is geüpload.