MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.345
Waarom neem je rijles? Geen idee wat het kost maar als je toch terug naar Nederland wilt mss wat zinloos geld?
en zijn er geen weekendjobs te vinden zoals in MacDo en zo?

Gewoon wat lesjes om wat zelfvertrouwen te krijgen in rijden in een Engelse auto en op de Engelse weg, dus heb geen hele 20-30 lessen nodig of een examen (heb al 12 jaar m'n rijbewijs en die is gewoon geldig hier).
Daarbij wil ik niet terug naar Nederland :)

Er is zat werk te vinden, maar er zijn ook een hele hoop mensen die solliciteren. Daarbij kan ik alleen tijdens school uren werken (allicht ietsjes erna, zijn wat opties voor naschoolse opvang, maar niet in weekend).

• #145.346
De indexatie (vreselijk modern woord) voor IQ.
Ja, nu is het veel duidelijker.

IMG_3699.jpeg

• #145.347
Niet. Ik heb al 3 stickers op m'n hoofd

Maar 100 lukt wel. En dan scheurt m'n supraspinatus meteen weer verder :roflol:.

Incline 100 geen minder probleem trouwens.
Ik vind je bijna BW OHP persoonlijk veel indrukwekkender.

Voor iemand het vraagt: zelf tot BW BP gekomen en m'n interesse ligt meer bij dat evenaren en reps aan toevoegen dan 100kg.

Al is 100kg wel een mooi rond getal. Verhouding tov BW vind ik "eerlijker".

• #145.352
Ze bieden gewoon al die opties.

Nee, ze klikken alles aan om iedereen de vacature te laten zien, ookal is de vacature niet geschikt voor je.
Wat dus ook hier zo was. De beschrijving klopte niet met 'geen weekend, wel weekend of alleen weekend' zegmaar :roflol:

• #145.357
Hele dag kantoor en de tijd van de maand. Maar ik kan vast wel rekenen op mijn grote vriendin @Hell93 om lekker te zeiken voor een vrijdagrelletje :D

In before 'noem je mij dik?'

Terug
Naar boven