K heb er 2 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K heb er 2 🤣
Ik kan er prima tegen. Wel kut als ik net gedoucht uit de gym kom.Dat is klote. En naarmate we ouder worden lijken we daar minder goed tegen te kunnen. Als student kon me dat geen reet schelen. Nu....ppfffff
Buikgriep? BeterschapHier was t eigen kots.
Vannacht wakker door maagzuur in de keel.
Vanmorgen om 5u lagen mijn laatste 2 meals van gisteren er terug uit.
Straks maar eens langs de dokter
Vermoedelijk. Thx
Aangezien ik geen zin heb om mijn bureau en de gangen op mijn werk onder te kotsen had ik wel een attest nodig. Dus ja, dan is een doktersbezoek nodigGaan mensen al voor zulke wissewasjes naar de dokter? Een buikgriepje?![]()
Aangezien ik geen zin heb om mijn bureau en de gangen op mijn werk onder te kotsen had ik wel een attest nodig. Dus ja, dan is een doktersbezoek nodig
Dat zulke dingen nog bestaan 
He? Ik ken weinig, zeg maar geen, mensen die geen attest moeten binnenbrengen.Behalve zelfstandigen dan lolEen attest? Wat voor werk doe je dat je een briefje van de dokter nodig hebt om je ziek te meldenDat zulke dingen nog bestaan
![]()
Ik ken in Nederland niemand die dit nog moet doen. Stamt echt uit de vooroorlogse tijden manHe? Ik ken weinig, zeg maar geen, mensen die geen attest moeten binnenbrengen.Behalve zelfstandigen dan lol
Je gaat het aantal ziektes nogal zien stijgen als niemand nog een bewijs van de dokter met aantal ziektedagen moet binnenbrengen.

Ik ken er geenHe? Ik ken weinig, zeg maar geen, mensen die geen attest moeten binnenbrengen.Behalve zelfstandigen dan lol
Je gaat het aantal ziektes nogal zien stijgen als niemand nog een bewijs van de dokter met aantal ziektedagen moet binnenbrengen.
Nu is het wel zo dat bij ons het ziekteverzuim inderdaad heel hoog is 
Dus in Nederland volstaat het om te bellen naar het werk: ik ben ziek, tot over een week of 3?Ik kan in Nederland niemand die dit nog moet doen. Stamt echt uit de vooroorlogse tijden man
Rare lui jullie Belgen.
Gebeurt in de zorg nog wel, volgens mij bij langer dan 5 dagen ziek zijn, willen ze dat je naar de dokter gaat.Ik kan in Nederland niemand die dit nog moet doen. Stamt echt uit de vooroorlogse tijden man
Rare lui jullie Belgen.
Dus in Nederland volstaat het om te bellen naar het werk: ik ben ziek, tot over een week of 3?

Dus in Nederland volstaat het om te bellen naar het werk: ik ben ziek, tot over een week of 3?
Men verwacht dat je gewoon komt werken en niet langer thuis blijft dan nodig.Dus in Nederland volstaat het om te bellen naar het werk: ik ben ziek, tot over een week of 3?
Maar het kan dus. Leuk als je eens een extra weekje vakantie wilt.Ja, al is het wel een beetje raar dat je van te voren weet dat je 3 weken ziek zult zijn. Daar gaat het al fout bij jullie![]()
Ja duh, is hier ook. Medisch geheim, weet je wel.Sterker nog, als je belt om je ziek te melden, moeten ze dit aannemen en ze mogen niet vragen wat je hebt.
Het enige dat ze mogen doen is vragen of je weet of het lang duurt, zodat ze een eventuele bedrijfsarts kunnen/moeten inschakelen.
Wie betaalt in Belgen land de huis arts?Maar het kan dus. Leuk als je eens een extra weekje vakantie wilt.
Ik vind het niet zo onlogisch dat als je te ziek bent om te gaan werken je op zijn minst naar de dokter gaat. Ook al is het, zoals in mijn geval, maar 2 dagen en de 1ste keer sinds covid.
Maar goed, k zie misschien te veel misbruik passeren om de mensen op hun woord te geloven
Maar het kan dus. Leuk als je eens een extra weekje vakantie wilt.
Ik vind het niet zo onlogisch dat als je te ziek bent om te gaan werken je op zijn minst naar de dokter gaat. Ook al is het, zoals in mijn geval, maar 2 dagen en de 1ste keer sinds covid.
Maar goed, k zie misschien te veel misbruik passeren om de mensen op hun woord te geloven