MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.561
  • #145.566
In Nl zal dat niet werken, als je al mag komen duurt dat minimaal een week.

• #145.569
Als ik een dokter in België was had ik direct attestvoorallen.be gemaakt en die dingen massaal verkocht.

• #145.570
Bijzonder.

• #145.571
Als ik een dokter in België was had ik direct attestvoorallen.be gemaakt en die dingen massaal verkocht.
Plus, als je dokter in belgië was had je mogelijk les gehad van yasmine op de middelbare school en was je summa cum laude geslaagd omdat je domeinnamen als attestvoorallen.be juist kunt spellen.

• #145.572
Plus, als je dokter in belgië was had je mogelijk les gehad van yasmine op de middelbare school en was je summa cum laude geslaagd omdat je domeinnamen als attestvoorallen.be juist kunt spellen.
Als Yasmine 20 jaar geleden al les had gegeven was überhaupt niemand ooit meer ziek omdat de collectieve inspanning van zijn alumni elke denkbare ziekte zou hebben genezen en profylactisch zou kunnen voorkomen.

• #145.573
Ziekteverzuim is net als kanker wat zich spreid in een bedrijf. Pietje is 3 weken ziek en tijdje later is Jantje ook 3 weken ziek.

Als werkgever heb je ook geen poot om op te staan als een werknemer de joker depressie/burn out kaart trekt en kan direct 2 jaar in de ziektewet, waarvan je het eerste jaar niks hoeft te doen als alleen elke 6/8 weken de arbo dokter te spreken (dit gaat 9 vd 10x zelfs digitaal) en het tweede jaar start een reintegratie traject of moet je hier en daar keer solliciteren.

Als medewerker smijt je wel keihard de deur dicht voor je carriere en ben je echt een pisvlek als je dit doet imo.

• #145.574
Ziekteverzuim is net als kanker wat zich spreid in een bedrijf. Pietje is 3 weken ziek en tijdje later is Jantje ook 3 weken ziek.

Als werkgever heb je ook geen poot om op te staan als een werknemer de joker depressie/burn out kaart trekt en kan direct 2 jaar in de ziektewet, waarvan je het eerste jaar niks hoeft te doen als alleen elke 6/8 weken de arbo dokter te spreken (dit gaat 9 vd 10x zelfs digitaal) en het tweede jaar start een reintegratie traject of moet je hier en daar keer solliciteren.
Meestal heb je dan ook wel een flink aantal signalen gemist. Iemand komt niet zomaar op dat punt

• #145.578
Hele lichaam weer laten harsen (inc anus) en ben zo rood als een kreeft.
Morgen lekker jeuk aan me billen.

Weltrusten.

• #145.579
  • Haha
Waarderingen: AK
  • #145.580
Heb dat ooit eens laten doen. Paar weken uitslag gehad, drama
Ja herkenbaar vorige keer had ik dat ook vandaar ze nu andere hars gebruikte. Hopelijk dat het nu wat minder is, aangezien vorige keer ik tot 3 weken daarna nog op de meest akward momenten ineens jeuk aan me kont kreeg 🫠

Terug
Naar boven