ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op wie doel je ?Ik vind die andere twee ook wel leuk bij elkaar!
@ThaWasteland heeft vast wel wat ruimte over in dat grote huis van hem 😇
Met kind natuurlijk kan je mooi papa spelen
Dan heb ik nog liever @Steks in huis.
Gozer kampte al zeer lange tijd met alcoholisme. Sneu hoor.
Is @Gremlin niet wat voor je ?
Opzich niet zo erg, maar hij is nu in de fase van nachtmerries dus beiden hele nacht door af en aan wakker.Hij was al best een tijd clean heGozer kampte al zeer lange tijd met alcoholisme. Sneu hoor.
Te oud.
Nee Tinus redt zich wel.
Serieus? Dat heb ik dan gemist. Excusie.
“I’ve probably spent $9 million or something trying to get sober,” the “Friends” star admitted to The New York Times in an interview about his upcoming memoir detailing his harrowing near-death struggle.
By the time he almost died at the age of just 49, Perry also realized he had spent more than half his life in treatment centers or sober living facilities, he said.
His life as “a drug addict” — which he insists in the book is proof “there is a hell” — also cost him his dream of marriage and a family, he said.
“I think I’d be a great father,” he poignantly told the Times.
Nachtlampje klein beetje aanlaten.Stiekem hoop je gewoon dat hij jou wilt.
______
Tijd is wel uur terug gegaan maar daar heeft kind schijt aan.
2e dag 5:30 uit bedOpzich niet zo erg, maar hij is nu in de fase van nachtmerries dus beiden hele nacht door af en aan wakker.
![]()
Maar in Engeland lopen ze al 1 uur achter hè.Als je je kind een maand lang elke dag 2 minuten eerder of later wakker maakt heeft ie geen moeite met zomertijd/wintertijd.
Engeland loopt meer achter dan 1 uur.
maar z'n 'innerlijke klok' blijft hetzelfde.Engeland loopt meer achter dan 1 uur.
Heb je enig idee hoeveel paki's daar wonen?
Paki is helemaal niet gewoon een belediging in Nederland.Waarom blijf je 'paki's' zeggen terwijl je weet dat dit hier gewoon een belediging is??