- Waardering
- 5.195
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beledigd zijn door een term die niks met jou te maken heeft ( jij bent geen paki en je hebt inmiddels 60x ontkend dat je vent er 1 is ) is nogal kinderachtig toch?
Hij heeft het over hoeveel 'pakis in Engeland' wonen dus het is in feite geen overgeneralisatie.Het blijven zeggen zonder dat het over Pakistaanse mensen gaat, maar betrekking heeft tot de vorige discussie die we gehad hebben over de term, is uitlokken en belediging. Ik ben niet beledigd. Hij beledigd wel.
Waar zie jij Paki staan?Het is een belediging als degene die het zegt weet dat iemand het een belediging vindt en het dan alsnog zegt.
Volgende keer meld ik het.
Hij heeft het over hoeveel 'pakis in Engeland' wonen dus het is in feite geen overgeneralisatie.
According to the 2021 Census, Pakistanis in England & Wales enumerated 1,587,819, or 2.7% of the population.
Hier is je antwoord @apfelstrudel
Weet je wat hier tegen kan doen? Ga naar je moeder toe, vraag of je op haar schoot mag gaan zitten en of ze je wilt troosten. Zielig figuur zeg, definitie van een sneeuwvlok.Het is een belediging als degene die het zegt weet dat iemand het een belediging vindt en het dan alsnog zegt.
Roep dat nou niet te hard je krijgt hier al een punt als je een scheet laat aangezien sommige mods doen alsof ze de sheriff zijn of gewoon de pik op je hebben ✌️"volgende keer meld ik het" Mijn God wat hoop ik dat de mods je dan een punt geven.
Paki sta nie ?
Ach, zullen we dan alles wat satire en standup comedian is afschaffen omdat er wat mensen op hun pik getrapt zijn? Loop toch schijten zeg met je onverdraagzaamheidEh nee, dat recht heeft hij nietook 'vrijheid van meningsuiting' heeft beperkingen en regels.
Ach, zullen we dan alles wat satire en standup comedian is afschaffen omdat er wat mensen op hun pik getrapt zijn? Loop toch schijten zeg met je onverdraagzaamheid
wat jij te zeggen hebt boeit me niks want jij bent de grootste xenofoob hier op DBB.Scheer jezelf kaalHet is een belediging als degene die het zegt weet dat iemand het een belediging vindt en het dan alsnog zegt.
Ja, ik vind haar uiterst provocerend."volgende keer meld ik het" Mijn God wat hoop ik dat de mods je dan een punt geven.
Hoe kan het beledigend zijn als het volgens jou niet over de bevolkingsgroep gaat waarvoor het eventueel beledigend zou zijn?Het blijven zeggen zonder dat het over Pakistaanse mensen gaat, maar betrekking heeft tot de vorige discussie die we gehad hebben over de term, is uitlokken en belediging. Ik ben niet beledigd. Hij beledigd wel.
Als oorspronkelijke inwoner van Auswitz, of voor de mensen die er kortstondig verbleven?
Hoe kan het beledigend zijn als het volgens jou niet over de bevolkingsgroep gaat waarvoor het eventueel beledigend zou zijn?
in Engeland wordt paki gebruikt voor alle mensen uit het gebied Zuid-Azie. Is alsof je Nederlanders, Moffen noemt net na 1945.