AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.662
Paki is helemaal niet gewoon een belediging in Nederland.

Hier = Engeland en je hebt het daarover he.

Niet moeilijk doen, gewoon accepteren en doorgaan :roflol:

• #145.665
Waarom blijf je 'paki's' zeggen terwijl je weet dat dit hier gewoon een belediging is??
nobody-cares-funny-dance.gif

• #145.667
Is gewoon zo dat @apfelstrudel dit zegt om te beledigen, omdat ik dit een tijdje terug had aangegeven. Ik vraag waarom hij dat doet.

• #145.672
Wrs omdat het best grappig blijft. Ik moet iig elke x glimlachen.

Maar dat zal allicht aan mij liggen.

Dat ligt aan jou ja.
Als je weet dat het beledigend is en dit tóch doet (@apfelstrudel ) , is het niet alleen lomp, maar ook gewoon tegen de NL wet (hier met je Nederland).

“Paki”: een verzamelnaam voor iemand van Pakistaanse afkomst. Voor veel mensen een doodnormale afkorting, in België een onbezonnen verwijzing naar de nachtwinkel. Zelfs de pers lijkt er geen probleem mee te hebben. Maar in werkelijkheid is de term door zijn pijnlijke historische betekenis een kwetsende en racistische belediging.

• #145.676
Niet mogen ≠ belediging obv afkomst
Imo is het geen belediging, maar vat jij het beledigend op.

Maat het staat je vrij om er melding of aangifte van te doen.

Dat er überhaupt Pakistanen bestaan is het gevolg van schandalig handelen van de Engelsen. Wat doe jij daar nu aan?

• #145.679
Dat ligt aan jou ja.
Als je weet dat het beledigend is en dit tóch doet (@apfelstrudel ) , is het niet alleen lomp, maar ook gewoon tegen de NL wet (hier met je Nederland).
Beledigd zijn door een term die niks met jou te maken heeft ( jij bent geen paki en je hebt inmiddels 60x ontkend dat je vent er 1 is ) is nogal kinderachtig toch?

Terug
Naar boven