Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Als er altijd een tekort is, is er dus geen tekort.
Snappie?
Dat is dan een structureel tekort
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er altijd een tekort is, is er dus geen tekort.
Snappie?
Dan is het blijkbaar gewoon normaal en is dat tekort een verzinsel van de mens.
Dan is het blijkbaar gewoon normaal en is dat tekort een verzinsel van de mens.
Maar de grafiek komt niet overeen met je bewering dat het relatief nat was.Daarnaast is dat hele neerslagtekort gebaseerd op de aardappelteelt.
Daarom loopt het seizoen ook maar tot 1 oktober, wanneer de aardappeln gerooid worden.
Kzou zeggen mail ze en vraag ze hoe het zit.Maar de grafiek komt niet overeen met je bewering dat het relatief nat was.
Met landelijk gemiddeld 242 mm neerslag tegen normaal 224 mm viel iets meer dan de normale hoeveelheid neerslag.
Is dus relatief nat.
Die heb ik toevallig.

Misschien even updaten?
Het zit dicht genoeg bij het gemiddelde zodat persoon A een drogere zomer dan normaal heeft kunnen ervaren en persoon een nattere zomer dan normaal.
Je beleving en feitelijke juistheid zijn 2 verschillende dingen.Het zit dicht genoeg bij het gemiddelde zodat persoon A een drogere zomer dan normaal heeft kunnen ervaren en persoon een nattere zomer dan normaal.
Ik heb het dan nog niet eens over beleving.Je beleving en feitelijke juistheid zijn 2 verschillende dingen.
Maar stervensdroge zomer? Dat zie ik nergens terug.
Als het neerslagtekort bovengemiddeld hoog is en het zakt opeens heftig terug, dan is er toch heel veel regen gevallen?Het zit dicht genoeg bij het gemiddelde zodat persoon A een drogere zomer dan normaal heeft kunnen ervaren en persoon een nattere zomer dan normaal.
Aangezien de meteorologische zomer 1 juni begon en de lijn daar flink steeg was het begin van de zomer dus erg droog.Als het neerslagtekort bovengemiddeld hoog is en het zakt opeens heftig terug, dan is er toch heel veel regen gevallen?
Ik neem aan dat de grafiek een cumulatief tekort laat zien.
Dit dus. Grafiekje lezen 1.0Als het neerslagtekort bovengemiddeld hoog is en het zakt opeens heftig terug, dan is er toch heel veel regen gevallen?
Waarom was je dan met de auto