Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.841
Dure (voor mij dan) regenjas gekocht (gemaakt in Dublin, dus denk die weten wel wat ze doen)..
Screenshot_2023-10-27-19-42-25-21_6df38cd623e4c44fa4fa1edb96c4021f~2.jpg

Volgens mij is de jas speciaal voor mensen die niks doen maar in de regen willen zitten of staan, want het stopt de regen, maar de onderlaag zorgt er wel voor dat ik me de t*ring zweet (net nu m'n 'overmatig zweten' niet meer aan de hand is) dus kleding is alsnog nat...

Ik zou het nog kunnen terugsturen, heb alles nog en labeltje zat vast met veiligheidsspeld..Alleen gaat dat tegen m'n normen en waarden in...WHAT TO DO.

Het verpest m'n dag niet echt maar 't is wel ff zuur :(

• #145.849
Aaaah kijk..op hun eigen website staat dit:

"Please note this coat is not breathable due to the heavy fabric used"

Ja dat laat de andere verkoper er ff uit ..

• #145.850
100% Polyester is wel een dead give-away dat het geen ademende stof is.

• #145.851
Dure (voor mij dan) regenjas gekocht (gemaakt in Dublin, dus denk die weten wel wat ze doen)..
Screenshot_2023-10-27-19-42-25-21_6df38cd623e4c44fa4fa1edb96c4021f~2.jpg

Volgens mij is de jas speciaal voor mensen die niks doen maar in de regen willen zitten of staan, want het stopt de regen, maar de onderlaag zorgt er wel voor dat ik me de t*ring zweet (net nu m'n 'overmatig zweten' niet meer aan de hand is) dus kleding is alsnog nat...

Ik zou het nog kunnen terugsturen, heb alles nog en labeltje zat vast met veiligheidsspeld..Alleen gaat dat tegen m'n normen en waarden in...WHAT TO DO.

Het verpest m'n dag niet echt maar 't is wel ff zuur :(
Ben je niet toevallig iets te zwaar waardoor je zo zweet. ? Of is het een combi van te zwaar en slechte conditie ?

• #145.856
Want niemand zweet behalve als je te zwaar ben en/of een slechte conditie hebt? :roflol: dafuk
Dat zeg ik niet maar is over het algemeen wel een belangrijke reden. Een goede regenjas kan nooit ademend zijn het is of of. Heb je je wel goed ingelezen voor aanschaf?

• #145.858
Dat zeg ik niet maar is over het algemeen wel een belangrijke reden. Een goede regenjas kan nooit ademend zijn het is of of. Heb je je wel goed ingelezen voor aanschaf?

Blijkbaar dus niet :roflol:
Geen idee dus wat te doen, wellicht een goede ademende jas kopen en een poncho eroverheen? :o

Ik zweet niet heel snel (had dit wel even vanwege bijwerking medicatie, moest weer ophogen dus kan terugkomen), maar de reden waarom ik een regenjas kocht was dus omdat ik veel buiten loop en als ik loop, loop ik vrij stevig door, dus zweet ik wel :o

Terug
Naar boven