AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.861
Dure (voor mij dan) regenjas gekocht (gemaakt in Dublin, dus denk die weten wel wat ze doen)..
Screenshot_2023-10-27-19-42-25-21_6df38cd623e4c44fa4fa1edb96c4021f~2.jpg

Volgens mij is de jas speciaal voor mensen die niks doen maar in de regen willen zitten of staan, want het stopt de regen, maar de onderlaag zorgt er wel voor dat ik me de t*ring zweet (net nu m'n 'overmatig zweten' niet meer aan de hand is) dus kleding is alsnog nat...

Ik zou het nog kunnen terugsturen, heb alles nog en labeltje zat vast met veiligheidsspeld..Alleen gaat dat tegen m'n normen en waarden in...WHAT TO DO.

Het verpest m'n dag niet echt maar 't is wel ff zuur :(
Ik zou 'm retourneren. Geen idee wat je budget is, maar black friday komt er weer aan. Bij merken zoals north face heb je dan betere kwaliteit voor een schappelijke prijs

• #145.864
Ligt er ook aan welke kleding je er onder draagt natuurlijk. Wind dicht houd veel koude buiten, en van bewegen wordt je ook warm.

• #145.867
Jawel, zal eens kijken. Meeste degelijke jassen die waterdicht én ademend zijn, zijn gelijk 150-200+ pond.

Dat heeft geen zin met typisch Engelse regenbuien :o
Rollator kopen. Scherm eromheen maken en je loopt droog.

Als dat teveel werk is. Kan je ook een scootmobiel met regenkap kopen.

Denk dat je echt de blits maakt dan!

• #145.868
Rollator kopen. Scherm eromheen maken en je loopt droog.

Als dat teveel werk is. Kan je ook een scootmobiel met regenkap kopen.

Denk dat je echt de blits maakt dan!

Denk dat een scootmobiel wel ietsjes duurder (en slechter voor conditie) is dan gore-tex kleding :o

• #145.869
Jawel, zal eens kijken. Meeste degelijke jassen die waterdicht én ademend zijn, zijn gelijk 150-200+ pond.

Dat heeft geen zin met typisch Engelse regenbuien :o
De meest praktische oplossing is een waterdichte ademende jas om in te wandelen.

Bij iets vergelijkbaars met de Decathlon of de ANWB hoeft dat niet de wereld te kosten. Let ook op welk waterdicht en/of ademend vermogen ze beloven.

Iets dat waterdicht is ademend vrijwel altijd minder goed dan iets vergelijkbaars dat niet waterdicht is.

• #145.870
De meest praktische oplossing is een waterdichte ademende jas om in te wandelen.

Bij iets vergelijkbaars met de Decathlon of de ANWB hoeft dat niet de wereld te kosten. Let ook op welk waterdicht en/of ademend vermogen ze beloven.

Iets dat waterdicht is ademend vrijwel altijd minder goed dan iets vergelijkbaars dat niet waterdicht is.

Dankje! Ja zal eens rondzoeken en echt op ademend letten :o deze jas stuur ik in ieder geval terug haha

• #145.871
Poncho, €1
Of £1 bedoel ik.

Parks And Recreation Poncho GIF

• #145.872
  • #145.874
Buienradar kan ook de t*fus krijgen.
Screenshot_20231106_054205_Buienradar.jpg

Oh we krijgen dus het komende uur niet of nauwelijks regen?

Haha grapje tyfusbui op je hoofd.
20231106_054618.jpg

Wat verwacht je dan in november, een hittegolf?

Temperatuur is eigenlijk het enige wat de afgelopen periode wel een beetje oke is geweest.

Maar ik weet niet of je de afgelopen 30 dagen buiten bent geweest? Maar het is nog nooit zulk slecht weer geweest zelfs in Nederland. Er is 3 tot 4x zo veel regen gevallen als normaal, het is sinds begin oktober niet meer droog geweest en er is niet tot nauwelijks zon geweest.

• #145.875

20231106_054618.jpg

Temperatuur is eigenlijk het enige wat de afgelopen periode wel een beetje oke is geweest.

Maar ik weet niet of je de afgelopen 30 dagen buiten bent geweest? Maar het is nog nooit zulk slecht weer geweest zelfs in Nederland. Er is 3 tot 4x zo veel regen gevallen als normaal, het is sinds begin oktober niet meer droog geweest en er is niet tot nauwelijks zon geweest.
IK heb nog nooit een motorrijder gezien die zoveel klaagt over het weer terwijl het zijn keuze is om yearround op de motor te rijden🤐.

• #145.876
IK heb nog nooit een motorrijder gezien die zoveel klaagt over het weer terwijl het zijn keuze is om yearround op de motor te rijden🤐.
Staat in dit geval los van het motorrijden, ik heb gewoon een broertje dood aan dat uitzichtloze depressieweer, en dat is nog nooit zo extreem geweest.

• #145.877
Staat in dit geval los van het motorrijden, ik heb gewoon een broertje dood aan dat uitzichtloze depressieweer, en dat is nog nooit zo extreem geweest.

IK vind het juist prachtig. De wind die de bomen kaalslaat, de regen de mooie kleuren. De flora en fauna die zich klaarmaakt voor de winter. Ik kan het zeer waarderen.
Wij zijn gister juist in de regen, keiharde wind het bos ingetrokken. En gelukkig zijn er meer mensen zoals jij want we zijn geen mens tegengekomen🤡
20231105_125719.jpg
20231105_125723.jpg

• #145.878

20231106_054618.jpg

In de vorige eeuw was zo'n natte herfst normaal.

• #145.879
IK vind het juist prachtig. De wind die de bomen kaalslaat, de regen de mooie kleuren. De flora en fauna die zich klaarmaakt voor de winter. Ik kan het zeer waarderen.
Wij zijn gister juist in de regen, keiharde wind het bos ingetrokken. En gelukkig zijn er meer mensen zoals jij want we zijn geen mens tegengekomen🤡
20231105_125719.jpg
20231105_125723.jpg
Jouw favoriete kleur is kleurloos grijs?

Ik gun het je van harte trouwens, ik ben blij dat dat er toch mensen zijn die dit weer niet haten.

Overigens zat ik zelf zaterdag ook in het bos maar we hebben er maar een kort rondje van gemaakt omdat het van af en toe een druppel regen weer overging in plensbuien.

20231103_135425.jpg

• #145.880
20231105_125719.jpg
20231105_125723.jpg
Ik maak ook dagelijks mijn wandeling. Valt imo best mee met het weer.

Terug
Naar boven