XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.041
Ik denk niet dat het goed voor je is om achter alles discriminatie te zoeken.

Daarmee wil ik niet zeggen dat dat het nooit is, maar het is erg makkelijk om discriminatie te zien in dingen waar het dat niet is.

Anyway, hoop dat je snel een woning hebt.

Dat doe ik ook helemaal niet, anders had ik wel meer 'voorbeelden'..

• #146.046
De definitie die jij toepast in deze context. (Mag in Battle topic als je wilt).

• #146.047
Deze komt in het Engels letterlijk vertaald ook zo voor, of komt deze zelfs uit het Engels: "Moving the goal posts"

Edit: volgens link vanuit de VS 1978 naar VK 1987.

• #146.048

Dank. Dit was nu toch niet van toepassing? In mijn ogen/mijn bedoeling was om jouw 'bewijs het maar' bij te zetten door voorbeelden te noemen. Het veranderde niks aan het doel of iets dergelijks, niet voor mij althans.
Excuses dus als ik dit onbewust wel heb gedaan.

• #146.049
Dank. Dit was nu toch niet van toepassing? In mijn ogen/mijn bedoeling was om jouw 'bewijs het maar' bij te zetten door voorbeelden te noemen. Het veranderde niks aan het doel of iets dergelijks, niet voor mij althans.
Excuses dus als ik dit onbewust wel heb gedaan.
Dat is al de tweede excuses die ik zie vandaag, is het de maandelijkse maand of ben je echt met jezelf aan het werk?

• #146.053
  • #146.055
Ik woon sinds 13 maanden in een zeer mooi, luxueus appartement in een mooie wijk.
Sinds een paar maanden gaat het gebouw achteruit.
Ik woon op het derde verdiep. Er zijn nieuwe inwoners. Het lawaai komt van de tweede verdieping. Het geschreeuw van de vrouw is afschuwelijk. Ik heb een vermoeden dat ze tegen haar kinderen en haar man schreeuwt. De man lijkt het maar te ondergaan. Ik sta op het punt die deur in te trappen. De politie is daar al tien keer geweest maar het helpt niks. Ik moet dringend een glas whisky drinken

• #146.056
Ik woon sinds 13 maanden in een zeer mooi, luxueus appartement in een mooie wijk.
Ik woon op het derde verdiep. Er zijn nieuwe inwoners. Het lawaai komt van de tweede verdieping. Het geschreeuw van de vrouw is afschuwelijk. Ik heb een vermoeden dat ze tegen haar kinderen en haar man schreeuwt. De man lijkt het maar te ondergaan. Ik sta op het punt die deur in te trappen. De politie is daar al tien keer geweest maar het helpt niks. Ik moet dringend een glas whisky drinken
@Potentie (rel meldingen)

Laat niet zo over je heen lopen en ram die deur in.

• #146.057
Of een pak chocomel🤡,maar misschien heb jij de pech dat er voor de 2e keer een muizenkarkas in zit🫠.

• #146.058
Woon je indezelfde tokkieflat als @apfelstrudel

Terug
Naar boven