Nee, maar veel dingen wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt de aanstelleritismicrobe de laatste tijd ook wel goed beet.
Een jongen van 16 is ook goedkoper dan jij bent.Omdat ze dom in hun harsens zijn?
De ene was 'vakkenvullen is voor jongens' en de ander (via uitzendbureau) was 'je moet 20kg kunnen tillen' - 'dat kan ik' - 'oke maar werkgever vraagt specifiek om een man'.
ik was toen 15 (voor de supermarkt dan, niet voor die andere, toen was ik 18 of 19)Ah gut, was het zo traumatisch dat je er 20 jaar later nog over jankt?
En dan vraag jij je af waarom je soms een onprettige opmerking naar je hoofd geslingerd krijgt. Domme narcistische doos.
Ah gut, was het zo traumatisch dat je er 20 jaar later nog over jankt?
Ik vroeg het, omdat je sommige vooroordelen gewoon bespreekbaar kan maken er juist je voordeel uit kan halen. Sommige vooroordelen zit een kern van waarheid in, en soms is het gewoon domme pech.
Hoe ben jij op verjaardagen?Nee, ik jankte niet, ik gaf een voorbeeld om Steks zijn punt te versterken/gelijk te geven.
Als je gewoon gelezen had tegen wie ik het zei en wat diegene zei, dan had je de context wel begrepen, maar jij maakt weer aannames.
En dan vraag jij je af waarom je soms een onprettige opmerking naar je hoofd geslingerd krijgt. Domme narcistische doos.
Welk punt?Nee, ik jankte niet, ik gaf een voorbeeld om Steks zijn punt te versterken/gelijk te geven.
Als je gewoon gelezen had tegen wie ik het zei en wat diegene zei, dan had je de context wel begrepen, maar jij maakt weer aannames.
"sterf" is waar ik ben opgegroeid ook niet een belediging.'muts' is waar ik ben opgegroeid niet echt een belediging en wordt al snel gebruikt als grapje. Maar goed..
Dat ging over een huisbaas.

Goeie redding 👌'muts' is waar ik ben opgegroeid niet echt een belediging en wordt al snel gebruikt als grapje. Maar goed..
En dit doe je dus ook op de verkeerde momenten in een discussie waardoor die vaak ontsporen.Ja en ik gaf een ander voorbeeld (werk in dit geval) waarin discriminatie moeilijk te bewijzen is; net zoals met een huisbaas dus; net zoals wat jij al zei, dus.
En dit doe je dus ook op de verkeerde momenten in een discussie waardoor die vaak ontsporen.
)Ik lees zijn post waarschijnlijk anders dan dat jij dat doet. Maakt ook verder niet uit.Nee, ik jankte niet, ik gaf een voorbeeld om Steks zijn punt te versterken/gelijk te geven.
Ik denk niet dat het goed voor je is om achter alles discriminatie te zoeken.
Nee, de doelpalen verplaatsenIemand z'n punt gelijk geven dmv een voorbeeld uit de praktijk had op een ander moment gemoeten..of? (Serieuze vraag, want in mijn ervaring was dit juist een goed moment dus..)