Ben benieuwd of ze goedkoper zijn dan in Nederland zelf? Hier vaak groentes uit NL die (omgerekend naar euro) goedkoper zijn dan in NL

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

O nu snap ik jouw gedrag ookIk koop 30 eieren voor 6 euro bij de plaatselijke mocro. Maar ik ben deels marokaans en hij kent mij dus krijg altijd de kortingen die echte nederlanders niet krijgen.
Hij heeft ook 2 soorten brood. De ingekochte van de groothandel. En die zn vrouw thuis zelf maakt. En raad is wie de ingekochte krijgen? De echte gierige hollanders. 🤣

18st 3,29Ik koop 30 eieren voor 6 euro bij de plaatselijke mocro. Maar ik ben deels marokaans en hij kent mij dus krijg altijd de kortingen die echte nederlanders niet krijgen.
Hij heeft ook 2 soorten brood. De ingekochte van de groothandel. En die zn vrouw thuis zelf maakt. En raad is wie de ingekochte krijgen? De echte gierige hollanders. 🤣
Welke maat?Ik koop 30 eieren voor 6 euro bij de plaatselijke mocro. Maar ik ben deels marokaans en hij kent mij dus krijg altijd de kortingen die echte nederlanders niet krijgen.
Prima toch? Tijdje geleden waren het nog legbatterij kippen uit Oost Europa. Legbatterij mag hier niet en de prijs is nog steeds laag

Die eieren worden hier nog steeds gebruikt in producten die ei bevatten.Prima toch? Tijdje geleden waren het nog legbatterij kippen uit Oost Europa. Legbatterij mag hier niet en de prijs is nog steeds laag![]()
Ik werk wel
Dacht L.Welke maat?
Lidl verloopt 'mega' XL eieren voor slechts iets van €2,5 per 10.
Dat is het stukje Hollander in jou 😌
Juist, als punten niet besproken mogen worden zouden een paar mods onderhand ook een ban moeten hebben.Zou op zich wel een oke aanpassing zijn toch, om bespreken van punten wel toe te staan, maar dan alleen in het battle topic bvb. Moderators zitten hier zelf ook weer de hele tijd te reageren op de vraag waarom iemand een punt of waarschuwing krijgt of er een post verwijderd wordt, maakt het niet duidelijker allemaal.
Dan mogen jullie wel eens strenger optreden richting iedereen die op een constructieve wijze discussieert over het beleid dat gevoerd wordt.
30 voor 5 hier.Ik koop 30 eieren voor 6 euro bij de plaatselijke mocro. Maar ik ben deels marokaans en hij kent mij dus krijg altijd de kortingen die echte nederlanders niet krijgen.
Ik kan ze hier niet goedkoper vinden. Maar ben nog niet bij de lidl geweest.
Heeft ook weinig zin denk ik als een mod dat zegt of heeft geliked.Gisteren was ik nog een idioot en een eikel, het interesseert mij echt geen zier en rapporteer dus ook niks.
Kun je die ook opladen ?Prima toch? Tijdje geleden waren het nog legbatterij kippen uit Oost Europa. Legbatterij mag hier niet en de prijs is nog steeds laag![]()
Ze zien wel dat posts van anderen zijn verwijderd.Forumleden kunnen de punten van een ander toch niet zien?
Begin FF weer post van 14u te kicken, ik probeer het net wat luchtiger te maken hier.
Bij zich zelf ja.Maar die geeft geen happy ending en @ThaWasteland wel.
Een dislike van een mod. Is dat een half punt dan ofzo?