MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.221
Zooooooo ben net afgewerkt, heb ik wat gemist!!!??1111

• #146.223
@Sanca Saxon wat gaat je nou weer dom posts disliken.

IMG_0080.jpeg

Ik geef hier gewoon mee aan dat ik (en waarschijnlijk anderen ook) zie dat er posts verwijderd worden, soms zijn dat posts waar ik op geen enkele wijze aanstoot aan kan nemen. Dat roept bij mij op zijn minst vragen op.

Nu kan wel weer een reactie komen daag ik dit dan beter in een pb naar je had kunnen sturen, maar jij hebt er voor gekozen om openbaar je ongenoegen te uiten over mijn post.

• #146.229
  • #146.232
  • #146.234
@Sanca Saxon wat gaat je nou weer dom posts disliken.

IMG_0080.jpeg

Ik geef hier gewoon mee aan dat ik (en waarschijnlijk anderen ook) zie dat er posts verwijderd worden, soms zijn dat posts waar ik op geen enkele wijze aanstoot aan kan nemen. Dat roept bij mij op zijn minst vragen op.

Nu kan wel weer een reactie komen daag ik dit dan beter in een pb naar je had kunnen sturen, maar jij hebt er voor gekozen om openbaar je ongenoegen te uiten over mijn post.
Lekker het vuurtje terug aanwakkeren :thumbs:

• #146.236
Toevallig is er binnenkort een meet, waarom niet gezellig met zijn alle onder het genot van een hapje/drankje verder discussiëren?

• #146.240
Lekker het vuurtje terug aanwakkeren :thumbs:
Dat doe jij met je openbare dislikes als mod.

Op het risico van een punt vanwege een constructieve bijdrage. Er zijn fora waarbij mods onder hun eigen account gewoon deelnemen als lid en zo min mogelijk als mod reageren, hooguit met een sturend opmerking. Corrigerende acties worden uitgevoerd vanuit een generiek account, misschien op een goed idee voor hier?

Terug
Naar boven