Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel, maar t is allemaal verwijderdZooooooo ben net afgewerkt, heb ik wat gemist!!!??1111

Ben jij ook half Marokkaans?
Ja en, ik ben net wakker.Begin FF weer post van 14u te kicken, ik probeer het net wat luchtiger te maken hier.
Daar mogen we het ook al niet meer over hebben.Zooooooo ben net afgewerkt, heb ik wat gemist!!!??1111
Als je er 5 hebt gespaard krijg je een gratis pot whey.Een dislike van een mod. Is dat een half punt dan ofzo?
Dan neem je ze gewoon mee zonder te betalen
ga dan maar weer slapen, het gezeik zonder einde heb je ook niks aan. Het is een eindeloze discussie !
Altijd 1 +1 gratis korting abi.
Maar jij mag wel vaak het laatste woord hebben.ga dan maar weer slapen, het gezeik zonder einde heb je ook niks aan. Het is een eindeloze discussie !
vraagteken !
Heb je gedronken?vraagteken !
ik ontvolg deze maar gaat nergens over. 3 XL kom zo met slot voor 24u onderhoud
Lekker het vuurtje terug aanwakkeren@Sanca Saxon wat gaat je nou weer dom posts disliken.
![]()
Ik geef hier gewoon mee aan dat ik (en waarschijnlijk anderen ook) zie dat er posts verwijderd worden, soms zijn dat posts waar ik op geen enkele wijze aanstoot aan kan nemen. Dat roept bij mij op zijn minst vragen op.
Nu kan wel weer een reactie komen daag ik dit dan beter in een pb naar je had kunnen sturen, maar jij hebt er voor gekozen om openbaar je ongenoegen te uiten over mijn post.
Què?vraagteken !
ik ontvolg deze maar gaat nergens over. 3 XL kom zo met slot voor 24u onderhoud
Ja zo is hij. Vuile gluiperd is het
irl ga ik echt niet deze onzin besprekenToevallig is er binnenkort een meet, waarom niet gezellig met zijn alle onder het genot van een hapje/drankje verder discussiëren?

Soort van dbb LagerhuisToevallig is er binnenkort een meet, waarom niet gezellig met zijn alle onder het genot van een hapje/drankje verder discussiëren?
Dat doe jij met je openbare dislikes als mod.