Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.242
Dat doe jij met je openbare dislikes als mod.

Op het risico van een punt vanwege een constructieve bijdrage. Er zijn fora waarbij mods onder hun eigen account gewoon deelnemen als lid en zo min mogelijk als mod reageren, hooguit met een sturend opmerking. Corrigerende acties worden uitgevoerd vanuit een generiek account, misschien op een goed idee voor hier?
Eerst klaag je dat we niet transparant genoeg zouden zijn en nu wil je dat er basically anoniem en afstandelijk wordt gemodereerd?

• #146.243
Eerst klaag je dat we niet transparant genoeg zouden zijn en nu wil je dat er basically anoniem en afstandelijk wordt gemodereerd?
Laat ik maar even op mijn tong bijten en het positief proberen te houden.

Hoe maakt maakt mijn voorstel het minder transparant? Nu weet ik soms ook niet waarom een post van mij is verwijderd, de opmerking “doe maar niet” is totaal nutteloos als melding.

• #146.244

Hoe maakt maakt mijn voorstel het minder transparant? Nu weet ik soms ook niet waarom een post van mij is verwijderd, de opmerking “doe maar niet” is totaal nutteloos als melding.
Idd, en vaak niet eens enig idee om welke post het dan uiteindelijk ging want die kan je niet teruglezen :roflol:

• #146.245
En het koppelt het liken en disliken van een mod los van zijn rechten als mod.

• #146.246

Dat het je dwars zit dat je soms niet weet waarom is toch simpel op te lossen? Vraag dan gewoon of we vanaf nu wat meer uitleg willen schrijven wanneer we wat verwijderen of dat we eventueel een PM sturen.

• #146.248
Dat het je dwars zit dat je soms niet weet waarom is toch simpel op te lossen? Vraag dan gewoon of we vanaf nu wat meer uitleg willen schrijven wanneer we wat verwijderen of dat we eventueel een PM sturen.
Er zie bij mij niets dwars.

Het was maar een poging tot een constructieve bijdrage hè, die tot een eenduidiger beleid vanuit de mods zou kunnen leiden en waarmee ze zich publiekelijk makkelijk vanuit hun persoonlijke perpectief in discussies kunnen mengen.

• #146.249
Nee, dat kan niet altijd. Berichten worden verwijderd zonder mededeling. Je moet het maar net toevallig ontdekken

• #146.250
Gaan we het nu echt over de spelregels hebben of gaan we eindelijk eens spelen.

• #146.251
Als wmb iets de discussie over het openbaar bespreken van punten heeft aangetoond, dan is het wel in welk een negatieve spiraal je terecht komt als je punten, andere sancties en maatregelen openbaar gaat bespreken.

Daar gaat zoveel negatieve energie in zitten, want iedereen vindt er iets van, mensen gaan liefst volkomen buiten de context vergelijken met dat andere geval waar wel of geen punt voor werd gegeven, de een gaat Calimero, de ander wordt zeker ze hand boven het hoofd gehouden.

Mijn advies: tenzij je denkt dat het volkomen onredelijk is dat of dat je niet weet waarom jij een punt krijgt of je post verwijderd wordt, laat het lekker gaan. In het andere geval, vraag uitleg, uit eventueel je ongenoegen in een PM met een Mod.

Bezint eer ge begint! Volledige openheid klinkt leuk, maar het zal niet leiden tot meer begrip en minder gezeik. Het wordt het omgekeerde.

Het ergste is nog dat er dan een volledig onafhankelijke boven alle partijen staande instantie voor beroep moet komen om het ultieme oordeel te kunnen vellen. Daar ga ik echt geen tijd voor vrijmaken, ik ga nog liever een keer trainen... :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • #146.252
@Pren Ik krijg een beetje een Bodynet dejavu.

• #146.253
Als je je gewoon een beetje gedraagt krijg je ook geen punt aftrek. Er was een tijd dat ik nog onaardiger reageerde dan nu en zelfs ik heb nog nooit een punt aftrek gehad. Denk ik.

Edit. Wacht, is het bespreken van het niet krijgen van punten wel toegestaan of krijg ik nu mijn 1e?

• #146.254
Als je je gewoon een beetje gedraagt krijg je ook geen punt aftrek. Er was een tijd dat ik nog onaardiger reageerde dan nu en zelfs ik heb nog nooit een punt aftrek gehad. Denk ik.

Edit. Wacht, is het bespreken van het niet krijgen van punten wel toegestaan of krijg ik nu mijn 1e?
Punt voor het uitdagen van punten

• #146.255
Ben ik serieus de enige die niet loopt te janken dat mijn posts verwijderd zijn? ..

OT

Kwam supermarkt binnen met de kleine, zag m'n schoonmoeder; effectief weten te ontwijken.
Sta af te rekenen: "HEEEEEYYYYYY"
Schoonmoeder met 2 van haar kids ineens naast me (ik weiger ze zwager en schoonzus te noemen, omdat ze 9 en 11 jaar oud zijn).
Ze liepen bijna de hele weg mee naar huis :( :(

IRL ben ik gewoon vriendelijk en hou ik sneller m'n mond en glimlach ik (in tegenstelling tot hier, goh), maar van binnen ergerde ik me enorm.
Laten we zeggen dat mijn man zijn gedrag niet van een vreemde heeft :)

• #146.256
Ben ik serieus de enige die niet loopt te janken dat mijn posts verwijderd zijn? ..

OT

Kwam supermarkt binnen met de kleine, zag m'n schoonmoeder; effectief weten te ontwijken.
Schoonmoeder met 2 van haar kids ineens naast me (ik weiger ze zwager en schoonzus te noemen, omdat ze 9 en 11 jaar oud zijn).

IRL ben ik gewoon vriendelijk en hou ik sneller m'n mond en glimlach ik (in tegenstelling tot hier, goh), maar van binnen ergerde ik me enorm.
Nee jij zeurt en ,…,.. de hele fucking dag door

• #146.259

OT

Waarom begroet je jou schoonmoeder dan niet? Heeft zij ook al wat gedaan dan

Terug
Naar boven