Gaat die toch door dan?Toevallig is er binnenkort een meet, waarom niet gezellig met zijn alle onder het genot van een hapje/drankje verder discussiëren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat die toch door dan?Toevallig is er binnenkort een meet, waarom niet gezellig met zijn alle onder het genot van een hapje/drankje verder discussiëren?
Eerst klaag je dat we niet transparant genoeg zouden zijn en nu wil je dat er basically anoniem en afstandelijk wordt gemodereerd?Dat doe jij met je openbare dislikes als mod.
Op het risico van een punt vanwege een constructieve bijdrage. Er zijn fora waarbij mods onder hun eigen account gewoon deelnemen als lid en zo min mogelijk als mod reageren, hooguit met een sturend opmerking. Corrigerende acties worden uitgevoerd vanuit een generiek account, misschien op een goed idee voor hier?
Laat ik maar even op mijn tong bijten en het positief proberen te houden.Eerst klaag je dat we niet transparant genoeg zouden zijn en nu wil je dat er basically anoniem en afstandelijk wordt gemodereerd?
Idd, en vaak niet eens enig idee om welke post het dan uiteindelijk ging want die kan je niet teruglezenLaat ik maar even op mijn tong bijten en het positief proberen te houden.
Hoe maakt maakt mijn voorstel het minder transparant? Nu weet ik soms ook niet waarom een post van mij is verwijderd, de opmerking “doe maar niet” is totaal nutteloos als melding.

Dat het je dwars zit dat je soms niet weet waarom is toch simpel op te lossen? Vraag dan gewoon of we vanaf nu wat meer uitleg willen schrijven wanneer we wat verwijderen of dat we eventueel een PM sturen.Laat ik maar even op mijn tong bijten en het positief proberen te houden.
Hoe maakt maakt mijn voorstel het minder transparant? Nu weet ik soms ook niet waarom een post van mij is verwijderd, de opmerking “doe maar niet” is totaal nutteloos als melding.
Daar kunnen we vrij weinig aan doen buitenuit, zoals post hierboven, elke keer een PM sturen.Idd, en vaak niet eens enig idee om welke post het dan uiteindelijk ging want die kan je niet teruglezen![]()
Er zie bij mij niets dwars.Dat het je dwars zit dat je soms niet weet waarom is toch simpel op te lossen? Vraag dan gewoon of we vanaf nu wat meer uitleg willen schrijven wanneer we wat verwijderen of dat we eventueel een PM sturen.
Nee, dat kan niet altijd. Berichten worden verwijderd zonder mededeling. Je moet het maar net toevallig ontdekkenDat het je dwars zit dat je soms niet weet waarom is toch simpel op te lossen? Vraag dan gewoon of we vanaf nu wat meer uitleg willen schrijven wanneer we wat verwijderen of dat we eventueel een PM sturen.

Punt voor het uitdagen van puntenAls je je gewoon een beetje gedraagt krijg je ook geen punt aftrek. Er was een tijd dat ik nog onaardiger reageerde dan nu en zelfs ik heb nog nooit een punt aftrek gehad. Denk ik.
Edit. Wacht, is het bespreken van het niet krijgen van punten wel toegestaan of krijg ik nu mijn 1e?

Nee jij zeurt en ,…,.. de hele fucking dag doorBen ik serieus de enige die niet loopt te janken dat mijn posts verwijderd zijn? ..
OT
Kwam supermarkt binnen met de kleine, zag m'n schoonmoeder; effectief weten te ontwijken.
Sta af te rekenen: "HEEEEEYYYYYY"
Schoonmoeder met 2 van haar kids ineens naast me (ik weiger ze zwager en schoonzus te noemen, omdat ze 9 en 11 jaar oud zijn).
Ze liepen bijna de hele weg mee naar huis![]()
IRL ben ik gewoon vriendelijk en hou ik sneller m'n mond en glimlach ik (in tegenstelling tot hier, goh), maar van binnen ergerde ik me enorm.
Laten we zeggen dat mijn man zijn gedrag niet van een vreemde heeft![]()
Niet iedereen is zo submissive als jou😃Ben ik serieus de enige die niet loopt te janken dat mijn posts verwijderd zijn? ..
Waarom begroet je jou schoonmoeder dan niet? Heeft zij ook al wat gedaan danBen ik serieus de enige die niet loopt te janken dat mijn posts verwijderd zijn? ..
OT
Kwam supermarkt binnen met de kleine, zag m'n schoonmoeder; effectief weten te ontwijken.
Sta af te rekenen: "HEEEEEYYYYYY"
Schoonmoeder met 2 van haar kids ineens naast me (ik weiger ze zwager en schoonzus te noemen, omdat ze 9 en 11 jaar oud zijn).
Ze liepen bijna de hele weg mee naar huis![]()
IRL ben ik gewoon vriendelijk en hou ik sneller m'n mond en glimlach ik (in tegenstelling tot hier, goh), maar van binnen ergerde ik me enorm.
Laten we zeggen dat mijn man zijn gedrag niet van een vreemde heeft![]()
Vertel is?