ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Heb jij zo’n kleine maat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij zo’n kleine maat?
LegoDe kleine thuis is 3 jaar en heeft meer speelgoed dan de gemiddelde kinderopvang en nu weet ik niet wat te geven voor Sinterklaas 😭😭
Was me nog nooit opgevallen.Bovendien is het je mogelijk opgevallen dat ik een subtiel lichte neiging tot overdenken (pun intended) heb.
Zo'n nieuw modern Queen Niggolaah boek.De kleine thuis is 3 jaar en heeft meer speelgoed dan de gemiddelde kinderopvang en nu weet ik niet wat te geven voor Sinterklaas 😭😭
Uiteraard niet, maar het ging om cadeautips voor een driejarige. 😅
Ja ik las het even verkeerd.Uiteraard niet, maar het ging om cadeautips voor een driejarige. 😅
Misschien deel ik mijn kerstoutfits wel met kerst. Wees vooral voorbereid op teleurstelling. 🙃
Uit onderzoek blijkt dat 3 op 4 Nederlanders niet gelooft dat bladeren drogen in de regen.Bladeren bij elkaar geveegd, dacht ze nog even te laten drogen voor het weggooien.
Oh well, never mind...
![]()
Ik ben blij dat jij de comments op NU.nl erop naleest.Uit onderzoek blijkt dat 3 op 4 Nederlanders niet gelooft dat bladeren drogen in de regen.
Ik ben expert op nu.nl.Ik ben blij dat jij de comments op NU.nl erop naleest.
De lat ligt daar niet zo hoog.
staat gewoon online, met beeldmateriaal. Vrijwel allemaal aanvallen met messen op burgers en soldaten.Huh ik snap het niet.
Ze zegt nu eigenlijk dus dat die vrouwen en kinderen die zijn vrijgelaten, terroristen in de gevangenis waren, niet gegijzelden.
Waar haalt ze die informatie vandaan dat die vrouwen en kinderen betrokken waren bij terroristische daden?
Israël gijzelt op grote schaal Palestijnen in gevangenissen?Huh ik snap het niet.
Ze zegt nu eigenlijk dus dat die vrouwen en kinderen die zijn vrijgelaten, terroristen in de gevangenis waren, niet gegijzelden.
Waar haalt ze die informatie vandaan dat die vrouwen en kinderen betrokken waren bij terroristische daden?
Ze bombarderen onschuldige Palestijnen, of is dat niet erg ?Israël gijzelt op grote schaal Palestijnen in gevangenissen?
staat gewoon online, met beeldmateriaal. Vrijwel allemaal aanvallen met messen op burgers en soldaten.
Israël gijzelt op grote schaal Palestijnen in gevangenissen?
Iedereen met een IQ boven de 70 kan de beelden en informatie gewoon online vinden.Dus zij heeft de vrijgelaten vrouwen en kinderen correct geïdentificeerd als de terroristen? Is ze een detective?
Iedereen met een IQ boven de 70 kan de beelden en informatie gewoon online vinden.
Moet je weer een ban?Dus zij heeft de vrijgelaten vrouwen en kinderen correct geïdentificeerd als de terroristen? Is ze een detective?
Als je nu eerst eens je eigen vragen probeert te beantwoorden. Laat eens zien dat Israël mensen ontvoert en gijzelt.Dus zij heeft de vrijgelaten vrouwen en kinderen correct geïdentificeerd als de terroristen? Is ze een detective?
Waarom vraag je mij dat?