XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.647
Bladeren bij elkaar geveegd, dacht ze nog even te laten drogen voor het weggooien.

Oh well, never mind...
:headbang::headbang::headbang:

• #146.652
De lat ligt daar niet zo hoog.

Huh ik snap het niet.
Ze zegt nu eigenlijk dus dat die vrouwen en kinderen die zijn vrijgelaten, terroristen in de gevangenis waren, niet gegijzelden.

Waar haalt ze die informatie vandaan dat die vrouwen en kinderen betrokken waren bij terroristische daden?

• #146.653
Huh ik snap het niet.
Ze zegt nu eigenlijk dus dat die vrouwen en kinderen die zijn vrijgelaten, terroristen in de gevangenis waren, niet gegijzelden.

Waar haalt ze die informatie vandaan dat die vrouwen en kinderen betrokken waren bij terroristische daden?
staat gewoon online, met beeldmateriaal. Vrijwel allemaal aanvallen met messen op burgers en soldaten.

• #146.654
Huh ik snap het niet.

Israël gijzelt op grote schaal Palestijnen in gevangenissen?

• #146.656
  • #146.658
Iedereen met een IQ boven de 70 kan de beelden en informatie gewoon online vinden.

Jij:

hall of fame game missed the point GIF

• #146.660
Dus zij heeft de vrijgelaten vrouwen en kinderen correct geïdentificeerd als de terroristen? Is ze een detective?

Waarom vraag je mij dat?
Als je nu eerst eens je eigen vragen probeert te beantwoorden. Laat eens zien dat Israël mensen ontvoert en gijzelt.

Tot tegenbewijs ga ik uit van onderstaande.
Israël heeft gevangen die zijn veroordeeld voor misdrijven;
Hamas heeft gijzelaars die ze ontvoerd hebben voor het zijn van Israëli en/of Jood.

Terug
Naar boven