MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.661
Als je nu eerst eens je eigen vragen probeert te beantwoorden. Laat eens zien dat Israël mensen ontvoert en gijzelt.

Tot tegenbewijs ga ik uit van onderstaande.
Israël heeft gevangen die zijn veroordeeld voor misdrijven;
Hamas heeft gijzelaars die ze ontvoerd hebben voor het zijn van Israëli en/of Jood.

Waarom ga je niet uit van dat Israël vrouwen en kinderen gegijzeld hielden?
Waarom moet ik dat laten zien?

Het nieuws claimt dat ze gegijzeld zijn en die vrouw claimt dat het gevangenen zijn.
Niemand komt met bewijs waarom het het een of het ander is.

Dus imho is het nog helemaal niks.

• #146.662

Het nieuws claimt dat ze gegijzeld zijn en die vrouw claimt dat het gevangenen zijn.

Ik denk dat sinterklaas ze gegijzeld heeft en de kerstman probeert ze te redden. Oh nee wacht die bestaan niet, maar allah wel natuurlijk. Waarom lost allah dit niet op dan als hij echt bestaat en een god is? Wat een kl***zak is het ook.

• #146.663

Een paar dagen geleden was in het "nieuws" welk soort veroordelingen de gevangenen hadden die Israël zou ruilen om de eigen onschuldige burgers uit de klauwen van de Islamistische terreurgroepen te redden.

Dus houd eens op met het goedpraten van vertaalfouten, redactiefouten of propaganda.

• #146.664
Goede discussie weer, zoals altijd, met de draak van over het kanaal.

Man man.

Wild West Cowboy GIF by Escape Hunt UK

• Like
Waarderingen: horn
  • #146.665
Een paar dagen geleden was in het "nieuws" welk soort veroordelingen de gevangenen hadden die Israël zou ruilen om de eigen onschuldige burgers uit de klauwen van de Islamistische terreurgroepen te redden.

Dus houd eens op met het goedpraten van vertaalfouten, redactiefouten of propaganda.

Zeg dat dan gewoon ipv doen alsof ik iets aan het goedpraten ben. Ik stelde een vraag he, ik deed geen claims dat zij ongelijk had of wat dan ook.

• #146.667
Je bedoelt de zee, neem ik aan. Kun je overigens aub ophouden met je gifs en afbeeldingen die suggereren dat je wilt dat ik word opgehangen?
Bedankt.

Je geeft jezelf teveel credits. Wie zegt dat dit touw niet gewoon voor mezelf is? De wereld draait om meer dan jou :rolleyes:

• #146.672
  • #146.674
  • #146.676
Hoeveel aanvullingen gaan er nog komen Sanca? :D

• #146.677
  • #146.679
Snot 🤣

Terug
Naar boven