AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.701
Kapper heeft m'n haar verpest, morgen gaat een andere kapper het proberen te herstellen. Totaal kleine €400 :roflol:

@ak kan ik mij bij jouw vrouw laten omscholen? :roflol:
Standaard wat me vriendin hoort als mensen naar een andere kapper gaan,
Te kort/scheeft, uitgroei scheef geverfd, kleur niet mooi, te weinig folies, haar verpest doordat men denkt in een keer van blond naar zwart te kunnen gaan en week later weer andersom aangezien ze het toch niet mooi vinden etc etc etc

Een goeie kapper/kapster is schaars. Wat heb je laten doen voor 400€, want je weet dat een reguliere kapsalon echt gigantisch marges vraagt vooral als het een naam heeft. Weet niet exact wat me vriendin haar tarieven zijn, maar je moet al een flinke behandeling doen als je pp meer als 150€ aan tikt en zij gebruikt ook de duurste producten en ook olaplex als je gaat verven.

• #146.703
Kapper heeft m'n haar verpest, morgen gaat een andere kapper het proberen te herstellen. Totaal kleine €400 :roflol:

@ak kan ik mij bij jouw vrouw laten omscholen? :roflol:
IMG_9098.jpeg

• #146.707
Standaard wat me vriendin hoort als mensen naar een andere kapper gaan,
Te kort/scheeft, uitgroei scheef geverfd, kleur niet mooi, te weinig folies, haar verpest doordat men denkt in een keer van blond naar zwart te kunnen gaan en week later weer andersom aangezien ze het toch niet mooi vinden etc etc etc

Een goeie kapper/kapster is schaars. Wat heb je laten doen voor 400€, want je weet dat een reguliere kapsalon echt gigantisch marges vraagt vooral als het een naam heeft. Weet niet exact wat me vriendin haar tarieven zijn, maar je moet al een flinke behandeling doen als je pp meer als 150€ aan tikt en zij gebruikt ook de duurste producten en ook olaplex als je gaat verven.
Ja €400 voor beide kappers bedoel ik hoor. Herstellen is uiteindelijk nog duurder dan de oorspronkelijke behandeling.

• #146.708
Lol, was dat maar zo goedkoop.
Ben een tijdje terug gaan kijken voor extensions en het zou mij net over de €1000 euro kosten. En dan is er nog niet eens bijgerekend dat je elke 6 weken terug mag gaan voor circa €70 euro.
En dan het geluk hebben dat je iemand hebt die vakkundig genoeg is om de conditie van je haar goed te laten

• #146.709
Lol, was dat maar zo goedkoop.
Ben een tijdje terug gaan kijken voor extensions en het zou mij net over de €1000 euro kosten. En dan is er nog niet eens bijgerekend dat je elke 6 weken terug mag gaan voor circa €70 euro.
Collega van mijn echtgenote gaat vandaag voor extensions. 14u zitten en 1600 euro.

• #146.712
Collega van mijn echtgenote gaat vandaag voor extensions. 14u zitten en 1600 euro.
Dat is al helemaal oplichterij gek. Een haarstuk heb je al voor dat geld in de beste kwaliteit/ lengte. En extensions is elke 4 weken omhoog zetten en na 3/4x kan je ze weggooien.

• #146.716
Dat is al helemaal oplichterij gek. Een haarstuk heb je al voor dat geld in de beste kwaliteit/ lengte. En extensions is elke 4 weken omhoog zetten en na 3/4x kan je ze weggooien.
Hier gaat ze gaan. Zou 1 vd gekendste zijn in België. Die prijzen zijn wacko lol. Blij dat mijn madam zo gek niet is 😅🤣

• #146.717
  • #146.719
Nog niet gepraat of de appie huismerk shampoo van 1€ die mannen gebruiken en vrouwen shampoo/conditioners hebben van 50/75€ flesje
Als je idd het shampoo schap in de supermarkt bekijkt heb je echt fucking veel soorten.
En bij mannen gewoon 'iedere dag' shampoo :roflol:

Vrouwen zijn gevoelig voor al die marketing bullshit.

• #146.720
Terug
Naar boven