Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
overal een eetlepel pindakaas bij of honing overheen kiepenFijne kerst 🤌
![]()
#kutellendezooi moet straks nog de wekker midden in de nacht zetten voor meal 8 🤷♂️

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
overal een eetlepel pindakaas bij of honing overheen kiepenFijne kerst 🤌
![]()
#kutellendezooi moet straks nog de wekker midden in de nacht zetten voor meal 8 🤷♂️

Dat zat ik ook te denken of scheutje olijfolie in 2/3 meals pdoveral een eetlepel pindakaas bij of honing overheen kiepen![]()
Of 4x per week 12 hamburgers bij de Mac in plaats van 2x 6.Dat zat ik ook te denken of scheutje olijfolie in 2/3 meals pd
Volle chocomel met een schep whey en banaan en pindakaas in de blender. Best lekker, maar ik kan mij voorstellen dat wanneer je al op 6k-7k zit je hier niet echt zin in hebt.Dat zat ik ook te denken of scheutje olijfolie in 2/3 meals pd
Merk dat ik van vloeibaar eten vreemd genoeg sneller moet schijten dan vast eten. Chocomel begin ik liever niet aan, want dat word een aanslag op me huid en met al dit eten/gear word het er al allemaal niet mooier opVolle chocomel met een schep whey en banaan en pindakaas in de blender. Best lekker, maar ik kan mij voorstellen dat wanneer je al op 6k-7k zit je hier niet echt zin in hebt.
Ik moet nu echt 5-6 per dag schijten, aardig irritant. En nog bloed poepen ook.Merk dat ik van vloeibaar eten vreemd genoeg sneller moet schijten dan vast eten. Chocomel begin ik liever niet aan, want dat word een aanslag op me huid en met al dit eten/gear word het er al allemaal niet mooier op
Van die vochtige doekjes helpt wel als je snel last hebt van een schrale poeperd. Ook niet dat budget schuur wc papier gebruiken. 3/4x pd poepen doe ik ook, sterker nog als ik op sta om 05.00 is het eerste wat ik doe standaard poepen 😂Ik moet nu echt 5-6 per dag schijten, aardig irritant. En nog bloed poepen ook.
Ik moet tegenwoordig 's nachts al poepen, ik red de ochtend niet eens meer. 😂Van die vochtige doekjes helpt wel als je snel last hebt van een schrale poeperd. Ook niet dat budget schuur wc papier gebruiken. 3/4x pd poepen doe ik ook, sterker nog als ik op sta om 05.00 is het eerste wat ik doe standaard poepen 😂
Dessertsaus doe ik nu smorgens en savonds door mn oats/kwark. Lekkere afwisseling. Je hebt aardbei/choco en carameloveral een eetlepel pindakaas bij of honing overheen kiepen![]()
Waarom? Is rust niet belangrijk?Fijne kerst 🤌
![]()
Maar dat laatste komt niet door het eten.Ik moet nu echt 5-6 per dag schijten, aardig irritant. En nog bloed poepen ook.
Ja slaap/rust is prioriteit 1. Zou tijdens me nachtplasje een kcal shake snel nemen alleen echt in de laatste weken, want dan word het allemaal wel heel nijpend.
Waarom niet gewoon ergens op de dag als je wakker bent die shake nemen? Als ik 's nachts eet ben ik a wakker en krijg ik het b fucking warm in bed.Ja slaap/rust is prioriteit 1. Zou tijdens me nachtplasje een kcal shake snel nemen alleen echt in de laatste weken, want dan word het allemaal wel heel nijpend.
Succes met die extra meal tussen 6K aan meals🫠Waarom niet gewoon ergens op de dag als je wakker bent die shake nemen? Als ik 's nachts eet ben ik a wakker en krijg ik het b fucking warm in bed.
Je hebt het tegen @apfelstrudel hè.

Heb je niet zo'n mooie getrainde anjer zoals @Steks
Klinkt logisch, maar in de praktijk is dit toch stuk ingewikkelder allemaal. Mensen roepen snel dat mealtiming onzin is, maar probeer maar 1 week elke dag maximaal te vreten dan leer je snel dat je goed moet timen zodat in die tijd tussen de meals je even rust hebt. Als men als argument geeft dat je dan 2 meals maar in een moet eten dan push je gewoon niet maximaal.Waarom niet gewoon ergens op de dag als je wakker bent die shake nemen? Als ik 's nachts eet ben ik a wakker en krijg ik het b fucking warm in bed.
Nou ik zit op 6K en het is echt geen pretje om te doen als je 80% clean eet.Je hebt het tegen @apfelstrudel hè.
Maar met een juiste keuze moet dat toch wel doen zijn? Wielrenners eten nog wel meet en zitten dan nog eens urenlang op de fiets.