Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.241
Fijne kerst 🤌
IMG_0636.jpeg

#kutellendezooi moet straks nog de wekker midden in de nacht zetten voor meal 8 🤷‍♂️
overal een eetlepel pindakaas bij of honing overheen kiepen :P

• #147.244
Dat zat ik ook te denken of scheutje olijfolie in 2/3 meals pd
Volle chocomel met een schep whey en banaan en pindakaas in de blender. Best lekker, maar ik kan mij voorstellen dat wanneer je al op 6k-7k zit je hier niet echt zin in hebt.

• Like
Waarderingen: AK
  • #147.245
Volle chocomel met een schep whey en banaan en pindakaas in de blender. Best lekker, maar ik kan mij voorstellen dat wanneer je al op 6k-7k zit je hier niet echt zin in hebt.
Merk dat ik van vloeibaar eten vreemd genoeg sneller moet schijten dan vast eten. Chocomel begin ik liever niet aan, want dat word een aanslag op me huid en met al dit eten/gear word het er al allemaal niet mooier op

• #147.246
Merk dat ik van vloeibaar eten vreemd genoeg sneller moet schijten dan vast eten. Chocomel begin ik liever niet aan, want dat word een aanslag op me huid en met al dit eten/gear word het er al allemaal niet mooier op
Ik moet nu echt 5-6 per dag schijten, aardig irritant. En nog bloed poepen ook.

• #147.247
Ik moet nu echt 5-6 per dag schijten, aardig irritant. En nog bloed poepen ook.
Van die vochtige doekjes helpt wel als je snel last hebt van een schrale poeperd. Ook niet dat budget schuur wc papier gebruiken. 3/4x pd poepen doe ik ook, sterker nog als ik op sta om 05.00 is het eerste wat ik doe standaard poepen 😂

• #147.248
Van die vochtige doekjes helpt wel als je snel last hebt van een schrale poeperd. Ook niet dat budget schuur wc papier gebruiken. 3/4x pd poepen doe ik ook, sterker nog als ik op sta om 05.00 is het eerste wat ik doe standaard poepen 😂
Ik moet tegenwoordig 's nachts al poepen, ik red de ochtend niet eens meer. 😂
Schraalheid heb ik gelukkig (nog) geen last van.

• #147.253
Ja slaap/rust is prioriteit 1. Zou tijdens me nachtplasje een kcal shake snel nemen alleen echt in de laatste weken, want dan word het allemaal wel heel nijpend.
Waarom niet gewoon ergens op de dag als je wakker bent die shake nemen? Als ik 's nachts eet ben ik a wakker en krijg ik het b fucking warm in bed.

• #147.258
Waarom niet gewoon ergens op de dag als je wakker bent die shake nemen? Als ik 's nachts eet ben ik a wakker en krijg ik het b fucking warm in bed.
Klinkt logisch, maar in de praktijk is dit toch stuk ingewikkelder allemaal. Mensen roepen snel dat mealtiming onzin is, maar probeer maar 1 week elke dag maximaal te vreten dan leer je snel dat je goed moet timen zodat in die tijd tussen de meals je even rust hebt. Als men als argument geeft dat je dan 2 meals maar in een moet eten dan push je gewoon niet maximaal.
Zit ook een verschil tussen 1 dag 6500 kcal eten of dit week na week, maand na maand te moeten doen. Met kerst tikt iedereen wel 5/6k kcal aan, maar trek die kerst eens door voor 3/4 maanden…

• #147.259
Je hebt het tegen @apfelstrudel hè. ;)

Maar met een juiste keuze moet dat toch wel doen zijn? Wielrenners eten nog wel meet en zitten dan nog eens urenlang op de fiets.
Nou ik zit op 6K en het is echt geen pretje om te doen als je 80% clean eet.
150gr oats met whey en 30gr pindakaas. 300gr ongekookte rijst met 400gr kip. Kilo kwark en 400gr cruesli en dan nog een meal a 1000kcals minder clean op een dag. En dan je postworkout meal etc.

Dat is echt geen pretje Kan ik je vertellen. Dat is gewoon hard werken. Hele dag die afterfood dip en dan nog werken en trainen🫠

6K aan snoep en koek en fastfood en soortgelijk voer is idd makkelijk.
Begin maar eens om 6uur smorgens aan 150gr oats en de rest om dan om 9 uur weer 125gr rijst(ongekookt) met 200 gr kip te eten und so weiter.

Laatst bewerkt:
  • #147.260
Een paar dagen lukt iedereen wel maar week in week uit en geen meal missen is een ander verhaal.

Terug
Naar boven