Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.261
ad5y6oZ_460s.jpg
Genes.jpg

• #147.262
Nou ik zit op 6K en het is echt geen pretje om te doen als je 80% clean eet.
150gr oats met whey en 30gr pindakaas. 300gr ongekookte rijst met 400gr kip. Kilo kwark en 400gr cruesli en dan nog een meal a 1000kcals minder clean op een dag. En dan je postworkout meal etc.

Dat is echt geen pretje Kan ik je vertellen. Dat is gewoon hard werken. Hele dag die afterfood dip en dan nog werken en trainen🫠

6K aan snoep en koek en fastfood en soortgelijk voer is idd makkelijk.
Begin maar eens om 6uur smorgens aan 150gr oats en de rest om dan om 9 uur weer 125gr rijst(ongekookt) met 200 gr kip te eten und so weiter.
Ik heb en zal nooit zoveel moeten eten, maar is een dergelijke verdeling nodig?

• #147.267
Ik bedoel de verdeling over de voedingsmiddelen. Havermout in zulke hoeveelheden valt natuurlijk zwaar en op hoeveel eiwitten uit vlees en kip zit je op een dag?
Rond de 120.
90gr uit kwark verdeeld over 2 meals en 1 klein tussendoortje.
50gr uit whey

En de rest komt uit andere bronnen maar die tel ik niet echt mee.

havermout krijg ik eenmaal het snelste weg met whey en water. Ben smorgens vroeg een slechte eter dus ik moet het zowat kunnen drinken en dan even die 30gr pindakaas wegknauwen en we zijn weer op gang en dan loopt het wel.

• #147.269
Rond de 120.
90gr uit kwark verdeeld over 2 meals en 1 klein tussendoortje.
50gr uit whey

En de rest komt uit andere bronnen maar die tel ik niet echt mee.
Dan zit je dus tegen (of zelfs over) de 3gram eiwit per kg als je de andere bronnen wel meetelt.

havermout krijg ik eenmaal het snelste weg met whey en water.
Is rijstebloem niet minstens even makkelijk en lichter verteerbaar? Of je vervangt waf havermout door maltodextrine.

• #147.270
Nou ik zit op 6K en het is echt geen pretje om te doen als je 80% clean eet.
150gr oats met whey en 30gr pindakaas. 300gr ongekookte rijst met 400gr kip. Kilo kwark en 400gr cruesli en dan nog een meal a 1000kcals minder clean op een dag. En dan je postworkout meal etc.
Een tip die ik weleens heb gelezen op internet is het koken van de rijst, dat schijnt de vertering een stuk makkelijker te maken.
:trollfacex:

• #147.271
  • #147.273
Ik heb en zal nooit zoveel moeten eten, maar is een dergelijke verdeling nodig?
De verdeling maakt verschil, maar structureel 6k per dag eten, waarvan een groot deel clean is gewoon echt heel veel. Heb een tijd lang 6,3k per dag gegeten. Voor een weekje is dat leuk, voor een maandje goed te doen, maar dan begint het tegen te staan. Soms komt het leven even tussendoor en heb je een maaltijd moeten overslaan of moeten uitstellen. Dan ben je later op de dag gewoon misselijk en aan het forcefeeden. En dan at ik nog niet eens heel clean lol.

• #147.274
De verdeling maakt verschil, maar structureel 6k per dag eten, waarvan een groot deel clean is gewoon echt heel veel. Heb een tijd lang 6,3k per dag gegeten. Voor een weekje is dat leuk, voor een maandje goed te doen, maar dan begint het tegen te staan. Soms komt het leven even tussendoor en heb je een maaltijd moeten overslaan of moeten uitstellen. Dan ben je later op de dag gewoon misselijk en aan het forcefeeden. En dan at ik nog niet eens heel clean lol.
Enige waar ik spijt van heb van mijn bodybuilding verleden is het (imo totaal onodige) bulken.

• #147.275
Vloeibare slagroom door je shakes. Gouden uitvinding.

• #147.277
Slaap maar is 2 uur langer dan doordeweeks.🫠 Dan heb je al een probleem. Mental f**k is het momenteel.

• #147.278
Dit is wel een hele goede en easy.
Yeah echt zo. Doe dat al jaren peak bulk. 100 ml merk je niks van en tikt echt aan.

En ik gooi altijd direct kwark eruit. Vult best maar heeft nauwelijks kcal. Maar m'n laatste x op 6k kcal bestond ook uit 4 grote shakes en 2 vaste meals en 1 of 2 van die kant en klare shakes van de Lidl. Ik ben van het simpele werk haha

• #147.279
Yeah echt zo. Doe dat al jaren peak bulk. 100 ml merk je niks van en tikt echt aan.

En ik gooi altijd direct kwark eruit. Vult best maar heeft nauwelijks kcal. Maar m'n laatste x op 6k kcal bestond ook uit 4 grote shakes en 2 vaste meals en 1 of 2 van die kant en klare shakes van de Lidl. Ik ben van het simpele werk haha
Het is een gewoon een soort balanceren tussen macros/bereidingsgemak/eetgemak/kosten voor mij. Kan wel biefstukken gaan eten maar ik doe nu al voor ruim 800€ per maand voor het gezin tesamen boodschappen excl XXL bestellingen dus ik moet ergens een beetje schipperen.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #147.280
Enige waar ik spijt van heb van mijn bodybuilding verleden is het (imo totaal onodige) bulken.
Het was voor mij een bulkpoging, maar bleek uiteindelijk maintenance haha. Deed aan krachttraining, roeien en rugby tegelijk en ik ging overal op de fiets naartoe (paar uur per week). Als je dan al 90k weegt, gaat het hard met de kcal.
Dit is wel een hele goede en easy.
50 gr huismerk Brinta met 0,5L volle melk + 50 gr pindakaas werkt ook best goed. Ook niet heel duur. Al is zuivel het afgelopen jaar wel een stuk duurder geworden.

Terug
Naar boven