Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.281
Het was voor mij een bulkpoging, maar bleek uiteindelijk maintenance haha. Deed aan krachttraining, roeien en rugby tegelijk en ik ging overal op de fiets naartoe (paar uur per week). Als je dan al 90k weegt, gaat het hard met de kcal.

50 gr huismerk Brinta met 0,5L volle melk + 50 gr pindakaas werkt ook best goed. Ook niet heel duur. Al is zuivel het afgelopen jaar wel een stuk duurder geworden.
Wat denk je de potten pindakaasprijzen. Die potten vliegen er doorheen elke week hierzo.

Bijv: Kwark 10kilo (voor de vrouw en ik) en je bent wéér bijna 2 tientjes verder.

Gaat hard hoor 🤣

• Like
Waarderingen: Pren
  • #147.282
  • #147.283
De verdeling maakt verschil, maar structureel 6k per dag eten, waarvan een groot deel clean is gewoon echt heel veel. Heb een tijd lang 6,3k per dag gegeten. Voor een weekje is dat leuk, voor een maandje goed te doen, maar dan begint het tegen te staan. Soms komt het leven even tussendoor en heb je een maaltijd moeten overslaan of moeten uitstellen. Dan ben je later op de dag gewoon misselijk en aan het forcefeeden. En dan at ik nog niet eens heel clean lol.
Maar wat is clean en is dat nodig? Wat is er mis een flink deel van calorieën halen uit zeer makkelijk op te nemen en verteren koolhydraten ?

• #147.284
  • #147.285
Maar wat is clean en is dat nodig? Wat is er mis een flink deel van calorieën halen uit zeer makkelijk op te nemen en verteren koolhydraten ?
Dat je vol vocht staat en je definitie ver weg is en bloated kop zodat je nog meer een mentale opdonder krijgt.

En bij mij is de fooddip veel erger met veel fastfood etc. Dan crash ik kwa algemene energie

• #147.286
Het was voor mij een bulkpoging, maar bleek uiteindelijk maintenance haha. Deed aan krachttraining, roeien en rugby tegelijk en ik ging overal op de fiets naartoe (paar uur per week). Als je dan al 90k weegt, gaat het hard met de kcal.
Ja dat is waar, ik heb een kantoorbaan en deed daar buiten bar weinig aan cardio. 2e dat ik anders zou doen overgins, heb mn jonge jaren zeer weinig aan cardio gedaan.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #147.288
  • #147.289
Dat je dat niet wil snap ik, maar krijg je dat van pasta of nog eenvoudigere koolhydraten?
Van nog eenvoudigere carbs. Van clean heb ik dat gewoon een stuk minder. Ook puistjes zijn dan minder en ik let ook een beetje op mn algehele health dus het is vooral een persoonlijke overweging wat bij jou werkt en waar je jezelf goed bij voelt.

• #147.290
Wat is clean?

• #147.293
50 gram cocoscreme door je rijst/shake. Merk je nauwelijks qua volume/vullen maar is wel 375 kcal.
Je moet t wel lusten.
Valle del sole Geconcentreerde kokoscréme #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi553393

Wat ook lekker is, niet vult en smaak en crunch geeft... gefrituurde uitjes bij je rijstmaaltijd.

• #147.294
Terug
Naar boven