MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.461
Wat zijn de laatste richtlijnen wat koelen betreft als je iets zwaars op je teen(nagel) laat vallen?
Het versnelt het herstelproces niet, vertraagt het mogelijk wel. Het kan hooguit zwelling iets tegengaan, dus enkel indien het een plek is waar zwelling je belemmert in je bewegen/functioneren kun je het overwegen, maar beter van niet.

• #147.463
Ben gesloopt. Gister 01:30 thuis. Vandaag weer 09:30 op werk. Laatste dagje en dan bijna 2 weken vrij.

• Heart
Waarderingen: horn
  • #147.466
Rare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.
Gecondoleerd.

• #147.467
Hoopte nog wat slaap te kunnen pakken, helaas is het hier al sinds 16:00 een oorlogsgebied....

29ste een nachtdienst, into vandaag ochtend met 5 uurtjes slaap en morgen een ochtend met 1-2 uur slaap.

Kill me now :roflol:

• #147.468
Hoopte nog wat slaap te kunnen pakken, helaas is het hier al sinds 16:00 een oorlogsgebied....

29ste een nachtdienst, into vandaag ochtend met 5 uurtjes slaap en morgen een ochtend met 1-2 uur slaap.

Kill me now :roflol:
Het gaat ook nog regenen....
:p

• #147.474
  • #147.475
Dan kan het ene jaar ook niet natter zijn dan het andere. :p
Tuurlijk wel, een (steeds kleiner) deel van dat water is bevroren.

1704106712200.png

• #147.476
Laatst bewerkt:
  • #147.480
De hoeveelheid vocht onder de dampkring blijft toch altijd hetzelfde?
Nee natuurlijk niet.

Tuurlijk wel, een (steeds kleiner) deel van dat water is bevroren.
Steeds? Nee.
Steeds kleiner? Nee.

Als er meer onbevroren water is, moet er dan ook meer regen vallen?
Nee. (Niet per se).

Jij had het over water onder de dampkring. Er kan daar zeker weten meer water zijn dan een jaar eerder.

Terug
Naar boven