- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
10/10 apart 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10/10 apart 😉
Ja ik snapte er ook niks van. Heel vreemd allemaal.
Niet al je grappen zijn geslaagd.En dat is volgens het Evangelie van @BB_ het moment dat Judas in Crypto's ging?
Rare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.

Dankjewel
gecondoleerd manRare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.
Helemaal kut man. Vlak na kerst ook echt..Rare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.
.Rare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.

Gecondoleerd 🕊️Rare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.
Gecondoleerd manRare dag gisteren. Feliciteer ik een maat via de app. Bericht komt de hele dag niet aan. Krijg je later te horen dat hij is overleden. Op m’n opa’s oma na nog niet echt te maken gehad met de dood. Dag voor zijn verjaardag nog wel.
400 gram m en m s ook
Ja ik trek dit niet meer. Ter ontspanning even naar de basic fit massagestoel relaxen
Goedkope hondjes dan
Ga maar is aan de pomp halen🫠
Iets van 6,50 geloof ik
niet prima
Wat zijn de laatste richtlijnen wat koelen betreft als je iets zwaars op je teen(nagel) laat vallen?NIET koelen!
Rusten heb ik nu al te weinig gedaan merk ik.