AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.581
O, dus op een Nederlandstalig forum doe je moeilijk over iemand die Britse en Amerikaanse spelling door elkaar haalt, maar kan dat niet doen in volledig Nederlands.

Duidelijk.

Nee.. daar ging het niet over.
Het ging erover dat de spelling Brits/Amerikaans/Nederlands er niks mee te maken had. We zeggen toch ook niet Pearl Haven bombardement?
Of wel? :o

• #147.582
Snipverkouden deze week, maar mag geen naam hebben t.o.v. wat er elders in de wereld gaande is.

Trainen en eten gaat nog wel prima.

• #147.583
Snipverkouden deze week, maar mag geen naam hebben t.o.v. wat er elders in de wereld gaande is.

Trainen en eten gaat nog wel prima.
Wha ha ha tschi

giphy-downsized-large.gif

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #147.586
Witte leren eetstoelen met een permanenten marker ongetekend 👌

IMG_1379.jpeg

Verkoop zijn speelgoed om de schade te compenseren.

• #147.589
Aceton?

Ik neem aan dat er wel nagellak remover in je huis aanwezig is.
Niet eerst proberen met iets minder bijtends?

@ak Tip: ga er eerst met een whiteboard marker overeen. Dan wordt je permament marker niet meer permanent door de aanwezige oplosmiddelen in de whiteboard marker.
EN dan niet wrijven maar deppen met een goede absorberende doek om zo de stift te absorberend.

De overgebleven resten kan je weghalen met bioethanol, wasbenzine of aceton.

• #147.591
Niet eerst proberen met iets minder bijtends?

@ak Tip: ga er eerst met een whiteboard marker overeen. Dan wordt je permament marker niet meer permanent door de aanwezige oplosmiddelen in de whiteboard marker.
EN dan niet wrijven maar deppen met een goede absorberende doek om zo de stift te absorberend.

De overgebleven resten kan je weghalen met bioethanol, wasbenzine of aceton.
En probeer dit eerst op een plek op de bank waar je het niet ziet zoals de onderkant om te testen welke methode het beste werkt.

Voordat je straks je bank opfucked en mij boos aankijkt :D.

Laatst bewerkt:
  • #147.593
Inboedel is 6/7 jaar oud, maar met de komst vd kleine ziet het er kringloopwaardig niet niet uit. Volgende inboedel word allemaal van metaal denk ik zodat ie niks kan slopen.

Hier en daar een krasje of een stift streep doet pijn de eerste keer, maar daarna went het wel.

• #147.594
Inboedel is 6/7 jaar oud, maar met de komst vd kleine ziet het er kringloopwaardig niet niet uit. Volgende inboedel word allemaal van metaal denk ik zodat ie niks kan slopen.

Hier en daar een krasje of een stift streep doet pijn de eerste keer, maar daarna went het wel.
Khad mijn muur opnieuw geverfd omdat ik mij mateloos irriteerde aan een paar grote vlekken midden op de muur. En toen kwam de kleine..
Inmiddels lijkt elke muur half op de gaza strook. Krassen, strepen, vlekken. Tv allemaal dode pixels.

F it, volgende keer idd alles van metaal met schrikdraad en razorwire eromheen.

• #147.596
Geeft dat (net als terpentine) geen bijtvlekken op leer?

@ak schoenenpoets voor witte sneakers/leerverf?
Heb het met alcohol toevallig net geprobeerd, maar denk iets te ruw gewreven.
Vriendin moet het morgen maar opruimen, die werkt niet op zondag 🫠

IMG_1380.jpeg

• #147.597
Heb het met alcohol toevallig net geprobeerd, maar denk iets te ruw gewreven.
Vriendin moet het morgen maar opruimen, die werkt niet op zondag 🫠

IMG_1380.jpeg
Schoenmaker heeft ook nog wel eens tips qua leer. Of misschien heb je hier wat aan. Zitten er best veel in jouw omgeving, zie ik.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #147.598
Schoenmaker heeft ook nog wel eens tips qua leer. Of misschien heb je hier wat aan. Zitten er best veel in jouw omgeving, zie ik.
Kinderen, ultieme nachtmerrie voor je inboedel. Vroeger deed je waarschijnlijk op school met de gym les “apenkooi”, je moet beetje voorstellen dat “apenkooi” hier 24/7 gespeeld word.

• #147.599
Wat is het voor spul wat erop is gekomen?

Dure bank?

Heb je een goede inboedelverzekering?

• #147.600
Kinderen, ultieme nachtmerrie voor je inboedel. Vroeger deed je waarschijnlijk op school met de gym les “apenkooi”, je moet beetje voorstellen dat “apenkooi” hier 24/7 gespeeld word.
Ik was al overtuigd, niets voor mij :roflol:

Terug
Naar boven