- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kap vergunning moeten aan vragen om een dooie zilverden te mogen kappen , kap vergunning gekregen moet er alleen een boom voor terug planten .hoezo eigen terrein?!
maar goed dat wisten we al.Wat voor boom moet je terugplanten?Kap vergunning moeten aan vragen om een dooie zilverden te mogen kappen , kap vergunning gekregen moet er alleen een boom voor terug planten .hoezo eigen terrein?!
Plant je er een voor het gemeentehuis ✌️Kap vergunning moeten aan vragen om een dooie zilverden te mogen kappen , kap vergunning gekregen moet er alleen een boom voor terug planten .hoezo eigen terrein?!
Dat heb je toch gedaan, maar dat kleine boompje is dood gegaan?Kap vergunning moeten aan vragen om een dooie zilverden te mogen kappen , kap vergunning gekregen moet er alleen een boom voor terug planten .hoezo eigen terrein?!
Ach, alles wat nu gebeurd is kan de rest van het jaar niet meer gebeuren.Ben je naar de andere kant van de wereld gevlogen om vervolgens (hoogstwaarschijnlijk) op dag 4 covid te krijgen
Na de aardbeving, tsunami waarschuwing, gecrasht vliegtuig, gebouwbrand en steekpartij in de trein, is 2024 wel echt een parel tot dusver. Beloofd wat voor de rest van ‘t jaar
Random.Als je het over een random haven hebt niet nee.
Wel als je het over de naam Pearl Harbor hebt.

Helaas komen ze terug om te checken, eerlijk gezegd had ik dat kreng al geveld voor ik überhaupt aan vergunningen gedacht had 😋.mijn buurman van 100 meter verderop vond het nodig om verhaal te komen halen en die heeft de gemeente getipt over zaagwerk aan bomenDat heb je toch gedaan, maar dat kleine boompje is dood gegaan?
Niet te moeilijk hoor
Ook mijn grond
Dat is @Hell93 schuldWat voor boom moet je terugplanten?
Wat als die perongeluk sterft door global warming?
Mooie Amnesia boom of niet ?
Wat een zielepoot is die buurman van jou.Helaas komen ze terug om te checken, eerlijk gezegd had ik dat kreng al geveld voor ik überhaupt aan vergunningen gedacht had 😋.mijn buurman van 100 meter verderop vond het nodig om verhaal te komen halen en die heeft de gemeente getipt over zaagwerk aan bomen
Ook mijn grond
Bedoel je niet rondom?Ja..een random haven, je weet wel.. elke haven dan ook dat NIET Pearl Harbor is.
Die man doet al vervelend sinds wij hier wonen ( buitenstaanders) .Gewoon een vervelende boerWat een zielepoot is die buurman van jou.
Hij is zeker ook het type wat gaat mierenneuken over harbor ipv harbour, terwijl iedereen begrijpt wat er wordt bedoeld?
Nee, ik bedoel random.
Random. Rotterdamse haven, bijvoorbeeld..random haven. Als je dan Rotterdam harbour zegt, mwah, prima.
Random haven.

Woon jij in Rotterdam @Steks als buurman?Helaas komen ze terug om te checken, eerlijk gezegd had ik dat kreng al geveld voor ik überhaupt aan vergunningen gedacht had 😋.mijn buurman van 100 meter verderop vond het nodig om verhaal te komen halen en die heeft de gemeente getipt over zaagwerk aan bomen
Ook mijn grond
O, dus op een Nederlandstalig forum doe je moeilijk over iemand die Britse en Amerikaanse spelling door elkaar haalt, maar kan dat niet doen in volledig Nederlands.Oh sorry, dat had ik natuurlijk moeten uitleggen aan jou.
Het is een Engels woord.