MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.561
Kap vergunning moeten aan vragen om een dooie zilverden te mogen kappen , kap vergunning gekregen moet er alleen een boom voor terug planten .hoezo eigen terrein?!

• #147.566
Kap vergunning moeten aan vragen om een dooie zilverden te mogen kappen , kap vergunning gekregen moet er alleen een boom voor terug planten .hoezo eigen terrein?!
Dat heb je toch gedaan, maar dat kleine boompje is dood gegaan?

Niet te moeilijk hoor

• #147.567
Ben je naar de andere kant van de wereld gevlogen om vervolgens (hoogstwaarschijnlijk) op dag 4 covid te krijgen :roflol:

Na de aardbeving, tsunami waarschuwing, gecrasht vliegtuig, gebouwbrand en steekpartij in de trein, is 2024 wel echt een parel tot dusver. Beloofd wat voor de rest van ‘t jaar
Ach, alles wat nu gebeurd is kan de rest van het jaar niet meer gebeuren.

• #147.570
Dat heb je toch gedaan, maar dat kleine boompje is dood gegaan?

Niet te moeilijk hoor
Helaas komen ze terug om te checken, eerlijk gezegd had ik dat kreng al geveld voor ik überhaupt aan vergunningen gedacht had 😋.mijn buurman van 100 meter verderop vond het nodig om verhaal te komen halen en die heeft de gemeente getipt over zaagwerk aan bomen
Je huis is van jou. De grond niet🙃
Ook mijn grond

• #147.571
  • #147.573
Helaas komen ze terug om te checken, eerlijk gezegd had ik dat kreng al geveld voor ik überhaupt aan vergunningen gedacht had 😋.mijn buurman van 100 meter verderop vond het nodig om verhaal te komen halen en die heeft de gemeente getipt over zaagwerk aan bomen

Ook mijn grond
Wat een zielepoot is die buurman van jou.

Hij is zeker ook het type wat gaat mierenneuken over harbor ipv harbour, terwijl iedereen begrijpt wat er wordt bedoeld?

• #147.575
Wat een zielepoot is die buurman van jou.

Hij is zeker ook het type wat gaat mierenneuken over harbor ipv harbour, terwijl iedereen begrijpt wat er wordt bedoeld?
Die man doet al vervelend sinds wij hier wonen ( buitenstaanders) .Gewoon een vervelende boer

• #147.578

Ook mijn grond
Woon jij in Rotterdam @Steks als buurman?

• #147.580
Oh sorry, dat had ik natuurlijk moeten uitleggen aan jou.

Het is een Engels woord.
O, dus op een Nederlandstalig forum doe je moeilijk over iemand die Britse en Amerikaanse spelling door elkaar haalt, maar kan dat niet doen in volledig Nederlands.

Duidelijk.

Terug
Naar boven