Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga deze week ff kijken wat het voorstelt. Nu nog geen idee of ik ga verzuren boven de 30 reps.Aan mijn biceps te zien curl ik nooit dus dat is geen optie 🤷♂️
Ik wacht in spanning de 12kg db curl challenge af!
Ik doe er sowieso +5 meer als jou daarna stop ik en mag iemand anders winnen 🤌Ik ga deze week ff kijken wat het voorstelt. Nu nog geen idee of ik ga verzuren boven de 30 reps.
Er staat niet nylon of katoen. Nylon wordt amper zachter denk ik voor katoen zou het weleens kunnen werken.![]()
Alpha Supps - Lifting Straps - Alpha Supps
Zeer sterke en robuuste lifting straps van Alpha Suppswww.alphasupps.nl
Zijn zo knoerhard dat je nog minder pijn hebt als je de polsen doorsnijd. Zo buigen niet zo nauw om je pols doordar ze zo hard zijn.
Wat de eerste week valt kan de rest van het jaar niet vallen.Grote delen van het land zitten na vandaag al ruim over 10% van de verwachte neerslag op jaarbasis![]()
Hier op rond de 70 ook, maar dat is per 08:00 04-01

Kuitomtrek?

Derde wereldoorlog?Ben je naar de andere kant van de wereld gevlogen om vervolgens (hoogstwaarschijnlijk) op dag 4 covid te krijgen
Na de aardbeving, tsunami waarschuwing, gecrasht vliegtuig, gebouwbrand en steekpartij in de trein, is 2024 wel echt een parel tot dusver. Beloofd wat voor de rest van ‘t jaar
Ja, volgende maand zal Japan opnieuw een aanval uitvoeren op Pearl Harbour.
Ja, volgende maand zal Japan opnieuw een aanval uitvoeren op Pearl Harbour.
A harbor (American English), harbour (British English; see spelling differences), or haven is a sheltered body of water where ships, boats, and barges can be docked.
A harbor (American English), harbour (British English; see spelling differences), or haven is a sheltered body of water where ships, boats, and barges can be docked.
Zo gek is de fout niet.
Eerder nog een aardbeving, als we de instanties mogen geloven die dit soort dingen nauwlettend in de gaten houden. Mogelijk van dezelfde gradatie als van afgelopen week
Bijft meestal een paar dagen/weken schudden.Eerder nog een aardbeving, als we de instanties mogen geloven die dit soort dingen nauwlettend in de gaten houden. Mogelijk van dezelfde gradatie als van afgelopen week
OkAls je het over een random haven hebt niet nee.
Wel als je het over de naam Pearl Harbor hebt.