XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.762
banning super mario GIF

• #147.768
Dat moet je als gediplomeerd criminoloog toch zelf ook wel snappen.
Neen...luister...ik onderschatte de obsessieve drang van sommigen om alles bij te houden en actief op zoek te gaan naar de identiteit achter eenieder en alles wat die doet. Gestoord gewoon.

• #147.771
Laatst bewerkt:
  • #147.772
Neen...luister...ik onderschatte de obsessieve drang van sommigen om alles bij te houden en actief op zoek te gaan naar de identiteit achter eenieder en alles wat die doet. Gestoord gewoon.
Ik snap de obsessieve drang niet om prive zaken mbt iemand die jouw in vertrouwen heeft genomen te delen .
Alternatieve tekst: Ik heb vandaag een leerling in een slechte situatie kunnen helpen , Jeetje wat ben ik blij .

Zoals je ziet geen enkel detail en toch duidelijk wat je gedaan hebt .
Ik twijfel oprecht niet aan je goeie bedoelingen.Wat echter verwijtbaar is ingaan op details .

• #147.773
Je hebt het wel wat in de hand gewerkt niet?

Doe je vaker wel, maar ditmaal heb je jezelf overtroffen.
De rest ook. Actief of zoek gaan naar informatie....screenshots nemen
...oude informatie wordt bijgehouden .... KGB toestanden..... Vreemd. De gegeven informatie was op zich beperkt tenzij je als een gestoorde sicko gaat gaan speuren....en dan nog. Ik geef les aan honderden leerlingen.. daar zitten veel kinderen met een S. in. En er zijn tientallen scholen. En mijn naam is hier niet mijn echte naam....maar je kan natuurlijk graven en graven en graven... Maar dat zegt dan veel over de graver. Een willekeurig iemand die hier komt lezen kon nooit de identiteit van deze persoon ontdekken. Ik heb Kahlinoo voor een deel gelijk gegeven maar misschien eigenlijk moest dat met een disclaimer komen. Maar goed....ik leerde dat als je een positieve ervaring deelt er azijnpissers zullen zijn die je met de grond willen gelijk maken. Niemand die iets zei over het ongelooflijk positief effect interventie heeft gehad. Dat zegt heel veel over het klimaat op ons forum.

• #147.774
Ik weet niet of je voornaam ongebruikelijk is in België, maar het was de eerste link die Google aangaf.

Gestoord of niet, mensen zijn hier gewoon bezorgd. Wees blij dat we je er op wijzen en het niet rechtstreeks naar David sturen. Nu heb je tenminste de kans om het aan te passen en het de volgende keer anders te doen. Al ben je met dat laatste wel hardleers

• #147.775
Lang genoeg off topic geweest weer. Nu weer on topic aub.

• #147.776
Kind zit in de 'ik wil niet naar de wc' fase en plast dus regelmatig in z'n broek..

lisa kudrow friends GIF

• #147.778
Gisteren de zelfgemaakte lambrisering in de slaapkamer geverfd in een kleurtje die vandaag, in het felle daglicht, sterk tegenvalt. Ik mag het herschilderen.

• #147.779
Er is sinds vandaag waarschijnlijk weer een DBB'er minder in ons midden.

Terug
Naar boven