- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een gemeen wijf dat lak heeft aan forum regels en gewoon lekker doet wat ze wilt want ik heb inlevingsvermogen van een sinaasappel
Doe niet zo fake stoer...want dat ben je echt niet.
We weten allemaal hoe hardleers hij is.Hij is er al achter dat ie fout zat. Verder zeiken is niet nodig toch !
Onze @Gremlin is zo slecht nog niet
Neen...luister...ik onderschatte de obsessieve drang van sommigen om alles bij te houden en actief op zoek te gaan naar de identiteit achter eenieder en alles wat die doet. Gestoord gewoon.Dat moet je als gediplomeerd criminoloog toch zelf ook wel snappen.
Weet je zeker dat je criminologie hebt gestudeerd?Neen...luister...ik onderschatte de obsessieve drang van sommigen om alles bij te houden en actief op zoek te gaan naar de identiteit achter eenieder en alles wat die doet. Gestoord gewoon.
Neeniet
Je hebt het wel wat in de hand gewerkt niet?Ik ga even een tijdje wegblijven... Het heeft geen zin. Teveel eikels die de boel verpesten.
Ik snap de obsessieve drang niet om prive zaken mbt iemand die jouw in vertrouwen heeft genomen te delen .Neen...luister...ik onderschatte de obsessieve drang van sommigen om alles bij te houden en actief op zoek te gaan naar de identiteit achter eenieder en alles wat die doet. Gestoord gewoon.
De rest ook. Actief of zoek gaan naar informatie....screenshots nemenJe hebt het wel wat in de hand gewerkt niet?
Doe je vaker wel, maar ditmaal heb je jezelf overtroffen.
Ik weet niet of je voornaam ongebruikelijk is in België, maar het was de eerste link die Google aangaf.Neen...luister...ik onderschatte de obsessieve drang van sommigen om alles bij te houden en actief op zoek te gaan naar de identiteit achter eenieder en alles wat die doet. Gestoord gewoon.
Aiaiai....sucksKind zit in de 'ik wil niet naar de wc' fase en plast dus regelmatig in z'n broek..
![]()
Rust in vrede TinusEr is sinds vandaag waarschijnlijk weer een DBB'er minder in ons midden.