AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.806
Niet lullig bedoeld, maar had je dit kunnen weten?
Ja, ik wist dat het kwam maar ik dacht dat er een regeling getroffen was /zou worden. Voor 5 jaar (60 maanden). Daar had ik een brief over gekregen..

Maar daar is iets mis gegaan. Daarom ga ik morgen bellen. Dus hopelijk niks aan de hand en anders probeer ik 6 termijnen van 1k en anders faya.

• #147.807
Ja, ik wist dat het kwam maar ik dacht dat er een regeling getroffen was /zou worden. Voor 5 jaar (60 maanden). Daar had ik een brief over gekregen..

Maar daar is iets mis gegaan. Daarom ga ik morgen bellen. Dus hopelijk niks aan de hand en anders probeer ik 6 termijnen van 1k en anders faya.
Miljarden naar het buitenland gooien, er hoeft er maar één zijn hand op te houden en hij krijgt miljarden van onze overheid zodat ie wapens kan kopen....maar dan laat je je eigen burgers die door corona bijna kapot gaan nu alsnog stikken door de zogenaamde hulp terug te vorderen....

Slechte zaak.

Succes Apfelstrudel ik hoop dat je wat kunt fixen, meen ik oprecht.

• #147.808
Miljarden naar het buitenland gooien, er hoeft er maar één zijn hand op te houden en hij krijgt miljarden van onze overheid zodat ie wapens kan kopen....maar dan laat je je eigen burgers die door corona bijna kapot gaan nu alsnog stikken door de zogenaamde hulp terug te vorderen....

Slechte zaak.

Succes Apfelstrudel ik hoop dat je wat kunt fixen, meen ik oprecht.
Komt wel goed hoor, maar is gewoon ff kut. Wordt een dagje extra werken per week.

Goed voor kcal verbranden :D.

Maar ja, sommigen krijgen alles gratis. En anderen worden gedwongen niet te werken vanwege lockdowns, krijgen zogenaamde covid overheidshulp, en krijgen dan later een dikke rekening gepresenteerd bovenop de misgelopen inkomsten. Mooi man, die hulp, die je vervolgens moet terugbetalen. Was 1 grote clusterfuck bij de belastingdienst.

Misschien moet ik mij maar bij een AZC aanmelden.

• Like
Waarderingen: K82
  • #147.809
Covid hulp als zzp ?

• #147.811
Bijzondere bijstand zelfstandige + lening ?
Ze hebben echt veel teveel geld uitgegeven toen

• #147.812
Bijzondere bijstand zelfstandige + lening ?
Ze hebben echt veel teveel geld uitgegeven toen
Geen lening. Alleen paar keer de tozo
Wat achteraf alsnog een lening bleek in mijn geval.

Maar daar kwamen ze pas mee in 2022. Want ze hadden ze het zo druk bij de belastingdienst vanwege 2020 en 2021 dat ze de mensne hier pas in 2022 over konden contacteren. Waardoor men dus ook toeslagen lieten doorlopen en pas in 2022 te horen kregen dat ze die opeens ook meosten terugbetalen.

Lang verhaal, maar het was iig een clusterfuck in mijn geval. Ik heb vorig jaar pas eindelijk een definitieve berekening (in tabelvorm) van ze gekregen over 2020 en 2021. 🤦‍♂️

• #147.813
Nee totaal is een stuk meer. In totaal moet ik ong 10k ophoesten. Maar die 6k willen ze met een maand. Gelukkig kan ik die 10 in iets meer dan een maand verdienen als ik hard werk, maarja helemaal kut.

Kwilde het in crypto pompen.
Geef jij je crypto aan bij de belastingaangifte?

• #147.814
Mijn kapster moest ook terugbetalen, maar is wel over 2020 als inkomsten gerekend. (2 pers vaste dienst)

• #147.815
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijke.... onee wacht.

• #147.818
  • #147.819
  • #147.820
Idd. Ik moest in NL betalen omdat ik in NL een woonadres had, en in Duitsland natuurlijk. Pleur op met die lui.
Ik had 2000 openstaan bij de belastingdienst,kort voor oud en nieuw reed ik in een fuik en werd mij verteld dat dat ik me sleutels mocht inleveren .
Lang verhaal kort : die pest ambtenaar heeft 15 min lang mogen aanhoren waarom hij een h**rezoon is en dat hij beter achter de onderwereld aan kon gaan .

Terug
Naar boven