- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Daarom heb ik een accountant, wil ik helemaal niet weten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom heb ik een accountant, wil ik helemaal niet weten
In totaal?
Is nog van 2020 en 2021. Covid hulp en uitstel die ik nu moet betalen.Daarom heb ik een accountant, wil ik helemaal niet weten
Nee totaal is een stuk meer. In totaal moet ik ong 10k ophoesten. Maar die 6k willen ze met een maand. Gelukkig kan ik die 10 in iets meer dan een maand verdienen als ik hard werk, maarja helemaal kut.
Niet lullig bedoeld, maar had je dit kunnen weten?Nee totaal is een stuk meer. In totaal moet ik ong 10k ophoesten. Maar die 6k willen ze met een maand. Gelukkig kan ik die 10 in iets meer dan een maand verdienen als ik hard werk, maarja helemaal kut.
Kwilde het in crypto pompen.
Ja, ik wist dat het kwam maar ik dacht dat er een regeling getroffen was /zou worden. Voor 5 jaar (60 maanden). Daar had ik een brief over gekregen..
Miljarden naar het buitenland gooien, er hoeft er maar één zijn hand op te houden en hij krijgt miljarden van onze overheid zodat ie wapens kan kopen....maar dan laat je je eigen burgers die door corona bijna kapot gaan nu alsnog stikken door de zogenaamde hulp terug te vorderen....Ja, ik wist dat het kwam maar ik dacht dat er een regeling getroffen was /zou worden. Voor 5 jaar (60 maanden). Daar had ik een brief over gekregen..
Maar daar is iets mis gegaan. Daarom ga ik morgen bellen. Dus hopelijk niks aan de hand en anders probeer ik 6 termijnen van 1k en anders faya.
Komt wel goed hoor, maar is gewoon ff kut. Wordt een dagje extra werken per week.Miljarden naar het buitenland gooien, er hoeft er maar één zijn hand op te houden en hij krijgt miljarden van onze overheid zodat ie wapens kan kopen....maar dan laat je je eigen burgers die door corona bijna kapot gaan nu alsnog stikken door de zogenaamde hulp terug te vorderen....
Slechte zaak.
Succes Apfelstrudel ik hoop dat je wat kunt fixen, meen ik oprecht.
.Ja?
Geen lening. Alleen paar keer de tozoBijzondere bijstand zelfstandige + lening ?
Ze hebben echt veel teveel geld uitgegeven toen
Geef jij je crypto aan bij de belastingaangifte?Nee totaal is een stuk meer. In totaal moet ik ong 10k ophoesten. Maar die 6k willen ze met een maand. Gelukkig kan ik die 10 in iets meer dan een maand verdienen als ik hard werk, maarja helemaal kut.
Kwilde het in crypto pompen.
Ga ik wel doen denk ik. Jij?
Persoonlijke doe ik daar altijd cryptisch over als ik bij de belastingdienst moet komen
LeugenaarsLeuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijke.... onee wacht.
Ik zou het doen je kunt beter onterecht betalen en terugkrijgen dan dat je verzwijgt en daarop gepakt word
Idd. Ik moest in NL betalen omdat ik in NL een woonadres had, en in Duitsland natuurlijk. Pleur op met die lui.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijke.... onee wacht.
Ik had 2000 openstaan bij de belastingdienst,kort voor oud en nieuw reed ik in een fuik en werd mij verteld dat dat ik me sleutels mocht inleveren .Idd. Ik moest in NL betalen omdat ik in NL een woonadres had, en in Duitsland natuurlijk. Pleur op met die lui.