XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.124
Mijn vrouw heeft al een tijdje last van een sluimerende longontsteking en vannacht had de kleine ook ervan :(

• #148.125
Mijn vrouw heeft al een tijdje last van een sluimerende longontsteking en vannacht had de kleine ook ervan :(
Al een tijdje last zeg je? Hoe lang al dan? Ik dacht dat een longontsteking na een week of 2 wel over zou moeten zijn.

Sowieso beterschap voor je vrouw en de kleine.

• #148.127
  • #148.129
De mensen waarmee ik kon lachen op werk hadden klacht over mij ingediend bij de werkgever zonder iets tegen mij te zeggen bijv je hebt een foutje gemaakt. Maar goed zo zie je maar hoe achterbaks mensen zijn.

• #148.130
De mensen waarmee ik kon lachen op werk hadden klacht over mij ingediend bij de werkgever zonder iets tegen mij te zeggen bijv je hebt een foutje gemaakt. Maar goed zo zie je maar hoe achterbaks mensen zijn.

Deugmenschen, zijn vast D66 stemmers.

• #148.131

Misschien durven ze niet, nadat je de knuppel had aangeschaft.

• #148.132
Herkenbaar, ik word ook gerapporteerd door iedereen hier maar wel allemaal leuk lachen.

Ik zeg maar altijd; “je moeder”

• #148.133
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #148.134
Update, het vrouwtje gaat de goede kant op.
De kleine heeft gelukkig geen longontsteking maar blijft wel kloten met griep, keel-en oorontsteking. Hij is al 2 nachten achter elkaar aan het ijlen van de koorts, mijn hart bloed om mijn mannetje zo te zien 😭

• #148.135
De kleine heeft gelukkig geen longontsteking maar blijft wel kloten met griep, keel-en oorontsteking. Hij is al 2 nachten achter elkaar aan het ijlen van de koorts, mijn hart bloed om mijn mannetje zo te zien 😭
zielig als die kleintjes ziek zijn. Kleine Pawpatrol boy

• #148.136
Herkenbaar, laatste tanden vd kleine komen nu door en als ie dan snachts wakker word en je hoort “papa / mama” roepen maar je kan niks doen is het wel zuur.

• #148.138
M'n opa is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ambulance alles. Hij werd onwel, kon niet meer praten.

Blijkbaar is ie accuut blind geworden en heeft ie een tia gehad.
Daar gaan we weer.

Terug
Naar boven