AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.081
Die ex lag alleen maar op de bank te niksen toch? Lijkt me dat je spullen dan redelijk veilig zijn?

• #148.082
  • #148.086
Hey doe eens lief tegen Tinus. Die jongen heeft het al zwaar genoeg op werk.

• #148.087
Die ex lag alleen maar op de bank te niksen toch? Lijkt me dat je spullen dan redelijk veilig zijn?

Daarom neem ik het ook niet zo serieus. Vond het al heel knap dat hij zoontje naar school had gebracht en m'n spullen in de gang heeft gezet :eek:

• #148.089
Nee, ik heb het grotendeels over verhuisd, er zijn nog maar een aantal dingen (wat kleding, paar stoelen die bij m'n tafel horen, 2 zware dozen met boeken en dergelijke, een zitkussen van m'n bank), maar vanwege geld gebrek geen busje kunnen huren, wat ik voor zaterdag wel kan doen maar 'hij is dan misschien niet thuis' (wat mij niks kan schelen, ik heb de sleutel :D ). Regen en sneeuw (nu weer regen) hielp niet echt mee want ik moest alles zelf tillen en lopend naar m'n nieuwe stekkie, wat ik dus deed, alleen sinds m'n zoontje bij mij woont werd dit lastiger.
Sterkte met deze situatie. Nog geen handsome strong dude in de sportschool tegen het lijf gelopen die je zou willen helpen met verhuizen?

• #148.091
Leven kan zo oneerlijk kut zijn....
Vriendin van me .... eerst borstkanker.... daarna haar man verloren aan kanker (was 54)... bij haar nier eruit ivm kanker.... nu te horen gekregen dat t door haar hele lijf is uitgezaaid.... enkel nog pijnstilling mogelijk...

• #148.092
Vriendin van me .... eerst borstkanker.... daarna haar man verloren aan kanker (was 54)... bij haar nier eruit ivm kanker.... nu te horen gekregen dat t door haar hele lijf is uitgezaaid.... enkel nog pijnstilling mogelijk...
Sad to hear. Sterkte ❤️

• #148.093
Wagen is een tiental dagen geleden gestolen voor m'n deur. Ik ging die wagen in mei verkopen en een betere tweedehandswagen kopen eind mei om dan in juli op vakantie te gaan met een betere, nieuwere wagen naar Cassis, met de dochter in juli.... Valt nu wellicht in het water. Moeilijk om nog te glimlachen...

• #148.094
f**k....en ik maar als een loser klagen....zo erg . Ik wens jullie allen sterkte.

• #148.095
Heel veel sterkte....

• #148.096
Wagen is een tiental dagen geleden gestolen voor m'n deur. Ik ging die wagen in mei verkopen en een betere tweedehandswagen kopen eind mei om dan in juli op vakantie te gaan met een betere, nieuwere wagen naar Cassis, met de dochter in juli.... Valt nu wellicht in het water. Moeilijk om nog te glimlachen...
Dat uitgerekend jou dit moet overkomen. Jij hebt normaal nooit iets.

Sterkte

• #148.097
Heel veel sterkte.

• #148.098
Sterkte. :sad:

• #148.099
Flink verkouden dit weekend met keelpijn en geen eetlust. Gisteren nog getraind, vandaag alleen rondje gewandeld. Nu in een trein vol carnavalsgekkies.

Mag verder geen naam hebben t.o.v. de posts hierboven..

• #148.100
Flink verkouden dit weekend met keelpijn en geen eetlust. Gisteren nog getraind, vandaag alleen rondje gewandeld. Nu in een trein vol carnavalsgekkies.

Mag verder geen naam hebben t.o.v. de posts hierboven..
Beterschap dikkie. Mijn oma maakte altijd kippensoep als ik verkouden was.
#goodoldtimes

Terug
Naar boven