AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.181
Haha, geloof je het zelf dat daar geen prijsafspraken gemaakt worden op de golfbaan.

En als de consument daar echt heel veel om gaf dan zou de AH niks meer verkopen, want het meeste is ergens anders goedkoper.
Supermarkten hebben een niet zo hoge winstmarge en houden de concurrentie scherp in de gaten. Hun manier om aan prijssturing te doen is hun leveranciers onder druk te zetten. Als er echt tegenvallers zijn, dan gaan de prijzen echt wel omhoog. Denk aan zonnebloemolie, olijfolie en alternatieven.

Met name de Jumbo is hieromtrent de laatste tijd in het nieuws geweest.

• #148.182
Ben al 1.5 maand kortademig en benauwd, dacht ff langs de huisarts. Mijn vermoeden was dat het door al het stof komt van het verbouwen, de huisarts wilde een foto laten maken en spirometrie. Denk ik net gebeld te worden voor een afspraak voor de spirometrie, mag ik een antibiotica kuur en prednison omdat er ontstekingen te zien waren die een infectie aanduiden.

Hopelijk binnenkort weer fatsoenlijk sporten.

• #148.183
Ben al 1.5 maand kortademig en benauwd, dacht ff langs de huisarts. Mijn vermoeden was dat het door al het stof komt van het verbouwen, de huisarts wilde een foto laten maken en spirometrie. Denk ik net gebeld te worden voor een afspraak voor de spirometrie, mag ik een antibiotica kuur en prednison omdat er ontstekingen te zien waren die een infectie aanduiden.

Wow, sterkte!

• #148.184

#sarcoidose, bezinking hoog ?
Heb je last van geur van wasmiddel of geurtroep in huis. Je huis goed luchten helpt veel, zou niet aan prednison gaan, maar liever Ibuprofen. Laat ook ff longfoto's maken en door Longarts beoordelen. ook spiro. . 1 middagje ziekenhuis en je weet veel meer !

trouwens, bij een antibiotica is probiotisch ook goed samen gebruiken https://xxlnutrition.fr/products/probiotics

• #148.185
#sarcoidose, bezinking hoog ?
Heb je last van geur van wasmiddel of geurtroep in huis. Je huis goed luchten helpt veel, zou niet aan prednison gaan, maar liever Ibuprofen. Laat ook ff longfoto's maken en door Longarts beoordelen. ook spiro. . 1 middagje ziekenhuis en je weet veel meer !

trouwens, bij een antibiotica is probiotisch ook goed same gebruiken https://xxlnutrition.fr/products/probiotics
Er was geen bloedonderzoek gedaan, alleen nog longfotos (x thorax). Maar doordat daar ontstekingen te zien waren, wordt de spiro uitgesteld. Als de medicatie niet aanslaat moet ik alsnog de spiro doen.

Prednison was ik ook niet zo blij mee. Maar wist niet dat daar evt ook iets van ibuprofen voor genomen kan worden. Zal dan de huisarts moeten opbellen en navragen.

Geen gekke geuren verder, maar mijn reukvermogen is sowieso niet al te best. Huis is altijd goed geventileerd (co2 op 400-800ppm). Alleen helpt de puinhoop op zolder niet mee. Veel glaswol verwerkt en een berg gipsplaten afgebroken.
trouwens, bij een antibiotica is probiotisch ook goed samen gebruiken https://xxlnutrition.fr/products/probiotics
Oh ja goed punt. Heb al zo lang geen antibiotica meer gehad dat ik daar helemaal niet meer over na dacht. :p

Laatst bewerkt:
  • #148.186
Er was geen bloedonderzoek gedaan, alleen nog longfotos (x thorax). Maar doordat daar ontstekingen te zien waren, wordt de spiro uitgesteld. Als de medicatie niet aanslaat moet ik alsnog de spiro doen.

Prednison was ik ook niet zo blij mee. Maar wist niet dat daar evt ook iets van ibuprofen voor genomen kan worden. Zal dan de huisarts moeten opbellen en navragen.

Geen gekke geuren verder, maar mijn reukvermogen is sowieso niet al te best. Huis is altijd goed geventileerd (co2 op 400-800ppm). Alleen helpt de puinhoop op zolder niet mee. Veel glaswol verwerkt en een berg gipsplaten afgebroken.
Zou dan 600mg vragen, dat zijn zakjes om op te lossen in water. #alleskomtgoed dikkie :heart:

• #148.187

Is je hart goed?

• #148.189
3 dagen veel kcal

Voordeel: Goede pomp, lekker
Nadeel: Vastgeklemd op de WC

• #148.192
Fully equipped powerlifters die een halfuur doen om vervolgens een topset met 80 te doen in de ochtend ook

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #148.193
De Zaanse Hoeve Magere kwark weer 10 cent duurder bij de AH...

• #148.194
Ik zie het nog niet echt langskomen op het nieuws oid, maar grote delen van Nederland gaan gewoon weer richting een potentieel neerslagrecord voor de maand februari.

Februari is normaal een van de droogste maanden van het jaar met gemiddeld 58mm regen. Sommige plekken zitten na vannacht al over de 100mm en er wordt de rest van de maand nog elke dag regen verwacht.

Als er vanaf vandaag tot half april geen druppel regen meer zou vallen zouden we op jaarbasis nogsteeds geen droge start van het jaar hebben.

Ik ben benieuwd hoe groot de economische schade gaat zijn als dit zo door blijft gaan. Hongersnood zullen we niet zo snel krijgen maar een flinke stijging in de prijzen in de supermarkt kan er wel aan gaan komen op deze manier.
Een nieuw record voor het landelijk gemiddelde gaan we waarschijnlijk(net) niet redden.

De kustregio gaat een verdrievoudiging waarschijnlijk wel halen, maar het noorden en zouden halen deze februari het gemiddelde wel naar beneden.

Nogmaals, 58mm is normaal voor februari.
Screenshot_20240223_182832_Samsung Internet.jpg

2024 loopt tot nu toe iig flink voor op 2023 kwa regenval, dus wie weet kunnen we meteen het gigantische record van 2023 weer verslaan en gaan we structureel naar een regenwoud klimaat.

Laatst bewerkt:
  • #148.195
Een nieuw record voor het landelijk gemiddelde gaan we waarschijnlijk(net) niet redden.

De kustregio gaat een verdrievoudiging waarschijnlijk wel halen, maar het noorden en zouden halen deze februari het gemiddelde wel naar beneden.

2024 loopt tot nu toe iig flink voor op 2023 kwa regenval, dus wie weet kunnen we meteen het gigantische record van 2023 weer verslaan en gaan we structureel naar een regenwoud klimaat.
Je kan ook regen kneesliders kopen.

• #148.197

Niet goed voor de aardappelen en de uien, een ramp voor het frietje stoofvlees!

Terug
Naar boven