Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.081
En daar ben je ouder voor , basis school en het woord zegt het al gaat om het meegeven van de basis . Verdere ontplooi activiteiten ben je als ouder verantwoordelijk voor .Zeker nu met rugzak kindjes is er vrij weinig ruimte en waarschijnlijk budget om 1 a 2 kinderen in een klas een maatwerk programma te geven
Als het een basis school is.

Waarom beslist dan de Basis-school wel over de toekomst van je kind aan de hand van enkele toetsen genaamd de cito, en hebben ouders daar geen tot weinig inspraak in?

• #149.084
Minister gaat even in zijn onderboek voor een klas minderjarige staan.
1713956271394.png

Je zou nog beginnen geloven dat de wereld wordt geregeld door 666 woke pedobears

• #149.085
Minister gaat even in zijn onderboek voor een klas minderjarige staan.
1713956271394.png

Je zou nog beginnen geloven dat de wereld wordt geregeld door 666 woke pedobears
De dag dat zulke onzin bij mijn kind hun school gaat gebeuren, dan gaan we thuis lesgeven.

Gelukkig wonen we in een wit conservatief boeren dorp en blijft dit een ver van ons bed show.

• #149.086
Je moet dat niet onderschatten wat dat met een kinderbrein kan doen, een kind geloofd dan echt dat er 3 genders zijns
complete woke waanzin
Ik meen één of twee dingen te weten van het kinderbrein en ook dat het grotendeels zit in hoe ouders en leerkrachten dit soort zaken uitleggen en ermee omgaan.

Als het allemaal zo problematisch is als hier afgeschilderd wordt nodig ik iedereen van harte uit om zelf eens in het onderwijs te komen kijken, of misschien zelfs docent te worden en te zien hoe het gaat en/of de wereld te veranderen.

• #149.089
Ik meen één of twee dingen te weten van het kinderbrein en ook dat het grotendeels zit in hoe ouders en leerkrachten dit soort zaken uitleggen en ermee omgaan.

Als het allemaal zo problematisch is als hier afgeschilderd wordt nodig ik iedereen van harte uit om zelf eens in het onderwijs te komen kijken, of misschien zelfs docent te worden en te zien hoe het gaat en/of de wereld te veranderen.

Wat een onzin post,
er zijn 2 genders, man en vrouw
Als je er achter staat dat er 3 of 20 zijn ben je gewoon een gemanipuleerde mong**l.

• #149.091
Wat hebben genders hiermee te maken?

• #149.092
Oh no..nu komt het hele "genders en geslacht zijn hetzelfde" gebeuren aan bod.
Heb het al vaker proberen uit te leggen, sommige mensen willen het gewoon niet snappen :roflol:

• #149.096
Wij hebben onze kleine vorig jaar van school gehaald vanwege "wokisme" ze kwam thuis met een regenboogshirt aan op zgn dag van regenboog-alfabetdag (31 maart)
Leerkracht die Homo was en er veel over praat in de klas.

Dat iemand homo is, dus wat ie thuis voor relatie heeft en het bed deelt, moet iemand zelf weten. Maar ga er niet overdreven over praten tegen kinderen van 7jaar.
Voor mij is iedereen gelijk en met wie je het bed deelt maakt me niet uit, als het maar niet strafbaar is. Of iemand zich aangetrokken voelt tot een boom of liever een man wil zijn, moet ie zelf weten.
Zolang het maar niet 'opgedrongen' wordt en niet strafbaar is.

• #149.098
Terug
Naar boven