XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.041
Als iemand vermist is kunnen ze niet zeggen: "Er is iemand vermist met lang zwart haar, 1m66, 66kg, blauwe spijkerbroek en zwarte trui met bruine leren jas, ooit geboren als meisje"
Haha clear! Het was een serieuze vraag die ik mij regelmatig stel. Nooit over dit soort praktische zaken nagedacht...

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.047
Ook kleuters kunnen intersekse zijn.
Niet mee eens. Die hebben daar nog totaal geen benul van lijkt me.

Edit: ik was te voorbarig en verwarde me ergens anders mee. Intersekse is dat iemand geboren wordt met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken.

• #149.048
Los van die hele discussie over X en genders enzo (ik ben daar denk ik te oud voor om bij te houden hoe dat nu ook alweer heet).

Waarom moeten we überhaupt het geslacht invullen op formulieren en in het paspoort? Is dat om een aanspreektitel te kunnen kiezen geachte heer Jansen bijvoorbeeld....
Wat mij betreft kunnen ze toch ook dat hele geslacht weghalen?
Dus hoeven de jongens en meisjes zich ook niet meer in verschillende kleedkamers zich om te kleden bij gymles?

• #149.050
Het wordt toch aan de ouders gevraagd om in te vullen? Stel je heb een kind dat als intersekse is geboren, wat moet je dan invullen als je alleen uit M of V kunt kiezen?
Ik vind dat men dan beide in mag vullen en dat dit dan ook als zodanig (Intersekse) wordt opgevat. Lijkt me niet moeilijk dit door te voeren in de regelgeving.....zal wel enorm moeilijk zijn in dit irritante land, dat dan weer wel.

• #149.052
Dus hoeven de jongens en meisjes zich ook niet meer in verschillende kleedkamers zich om te kleden bij gymles?
Mijn vraag was, waarom moeten we het te pas en te onpas overal registreren. Ze vragen Lotte uit groep 3 ook niet naar haar ID bij de gymles om te kijken of ze naar de jongens of meisjes kleedkamer moet. Maar je hebt een punt dat het wel geregistreerd moet worden om dit soort scheidingen te maken. Ik heb daar dus nooit over nagedacht (hetzij dus op het aanmeldformulier van school)

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.055
  • #149.057
Moeten we nu werkelijk enkel de keus en wil van voorstanders van deze onzin accepteren of mogen de tegenstanders ook gewoon hun keus en wil uiten en dat het ook gewoon geaccepteerd word. Tis geen 1 richtingsverkeer he

• #149.058
Moeten we nu werkelijk enkel de keus en wil van voorstanders van deze onzin accepteren of mogen de tegenstanders ook gewoon hun keus en wil uiten en dat het ook gewoon geaccepteerd word. Tis geen 1 richtingsverkeer he

Als het intersekse betreft, gaat het hier niet om keus en wil..

• #149.059
Je druk maken om het feit dat er een optie is op een formulier om aan te geven dat je kind biologisch gezien geen mannelijk of vrouwelijk geslacht heeft..
Nou nou nou...

• #149.060
Als het intersekse betreft, gaat het hier niet om keus en wil..
Jij zou met jouw geloof al helemaal geen voorstander of "pro" moeten zijn.

Jij roept gewoon het hardst waar je denkt een moreel punt te kunnen maken, ongeacht het onderwerp. Met zoals de felle discussie discussie over moord/geweld of doodslag terwijl je Ramadan vierde. Waar het bij Ramadan juist gaat over in het reine komen. Je bent wat dat betreft niet heel serieus te nemen .

Terug
Naar boven