Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.061
Jij zou met jouw geloof al helemaal geen voorstander of "pro" moeten zijn.

Jij roept gewoon het hardst waar je denkt een moreel punt te kunnen maken, ongeacht het onderwerp. Met zoals de felle discussie discussie over moord/geweld of doodslag terwijl je Ramadan vierde. Waar het bij Ramadan juist gaat over in het reine komen. Je bent wat dat betreft niet heel serieus te nemen .

Wat heeft mijn geloof te maken met biologie?
Waarom begin je nou over mijn geloof? Onnodig weer joh.

Edit:
Ik ben altijd al voorstander geweest hiervan. Tegenstanders zijn dus anti geboren afwijkingen herkennen? Of wat?

• #149.063
Moeten we nu werkelijk enkel de keus en wil van voorstanders van deze onzin accepteren of mogen de tegenstanders ook gewoon hun keus en wil uiten en dat het ook gewoon geaccepteerd word. Tis geen 1 richtingsverkeer he
Ik vind het geen onzin, in dusverre dat als je als intersekse geboren bent X mag invullen, maar ook alleen maar voor die gevallen.

• #149.064
Jij vind dat normaal voor kleuters?
Hopelijk komt het nog goed met jou.
Ik heb t sterke vermoeden dat kinderen wel eens meer last zouden kunnen hebben van het gedoe dat ouders er van maken dan van ergens wel of niet een kruisje zetten. Laat gaan denk ik dan

• #149.065
Jouw geloof heeft met sommige onderwerpen heel veel te maken icm met jouw standpunt. Zo niet waarom dan het geloof belijden?

Mijn geloof heeft niks te maken met het wel of niet herkennen van geboren afwijkingen, enkel dat we mensen met een beperking met normaal respect moeten behandelen zoals iedereen.

• #149.066
  • #149.068
Omdat het wel voorkomt. Dat ik niemand ken die ermee geboren is, betekent niet dat ik ga zeiken dat degenen die het nodig hebben de optie hebben.
Hoogbegaafdheid ook en dat percentage is ook maar heeeel klein (mijn dochter) toch word het lespakket enkel afgestemd op de gemiddelde en ondergemiddelde leerling en moeten wij buitenschools andere dingen erbij gaan doen voor haar bestwil.

• #149.069
Dit is zeuren dat iemand die jij niet kent, iets kan doen wat jij ook kunt, terwijl het helemaal geen invloed heeft op jou.

Ik ken in mijn persoonlijke kringen geen veganisten. Moet ik janken als een school formulier de optie 'veganist' aangeeft ivm schoolmaaltijden?

Volgens jou wel dus.

En als je begint over het verschil; het aantal veganisten is maar 0.5% meer in de bevolking dan het aantal interseksen.

• #149.070
Hoogbegaafdheid ook en dat percentage is ook maar heeeel klein (mijn dochter) toch word het lespakket enkel afgestemd op de gemiddelde en ondergemiddelde leerling en moeten wij buitenschools andere dingen erbij gaan doen voor haar bestwil.

Dat gaat dan om praktische zaken.
Dit formulier ging gewoon om een X zetten bij een M, V of X.

• #149.072
Een formulier invullen is een praktische zaak.

Frustrated Headache GIF by Kelly Clarkson

• #149.074
Je hebt man/vrouw

X kennen we van X men, maar is geen geslacht.
In world of warcraft heb je dwarfs, gnomes, night elves etc, maar dit is ook fictie voor diegene die denkt dat dit real life is.

Als je kinderen van jongs af aan al dit soort onzin voorschotelt is volgens onderzoek gebleken dat ze 50% kans hebben om vegan te worden.

• #149.075
Je hebt man/vrouw

In world of warcraft heb je dwarfs, gnomes, night elves etc, maar dit is ook fictie voor diegene die denkt dat dit real life is.

Als je kinderen van jongs af aan al dit soort onzin voorschotelt is volgens onderzoek gebleken dat ze 50% kans hebben om vegan te worden.
vergeet the forsaken niet /dance

• Heart
Waarderingen: AK
  • #149.076
En daar ben je ouder voor , basis school en het woord zegt het al gaat om het meegeven van de basis . Verdere ontplooi activiteiten ben je als ouder verantwoordelijk voor .Zeker nu met rugzak kindjes is er vrij weinig ruimte en waarschijnlijk budget om 1 a 2 kinderen in een klas een maatwerk programma te geven

• #149.077
Je hebt man/vrouw

Ik weet dat je moeite hebt met lezen, dus ik zal het, nogmaals, zeggen.

Intersekse is een geboren afwijking.

• #149.078
Als het nou ging over het aankruisen van genderneutraal of non-binary voor kinderen; mee eens, moet geen optie zijn op een school formulier.

Terug
Naar boven