Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.141
Mijn dochter is met praktische dingen als wiskunde e.d erg goed . Mijn vader merkte op: meisje mist emotionele diepte , dus mijn dochter krijgt iedere keer een filosofie boek van opa als hij langs komt , Seneca , Machiavelli en Aristotle zijn sinds die tijd haar beste vrienden
En mijn huidge vrouw is erg goed met kinderen scheelt ook
Nicomachean ethics al gelezen?

• #149.142
Ik leef volgens de 3 R, rust reinheid en regelmaat.
Nu ook in de vakantie gewoon schoolwerkjes maken op de vakken waar ze het "het minste" op doen. gewoon een uurtje smorgens en uurtje smiddags. Het minste is Voldoende maar ik blijf erbij, er is altijd ruimte voor verbetering. Daartegenover zet ik genoeg en ruime beloningen voor inzet en motivatie. Ze komen altijd meteen trots naar Pa als iets gelukt is waar ze "moeite" mee hebben. Ze weten bij ons al jong hoe de wereld werkt, keihard werken en daarna kun je keihard genieten👍👍. Nooit opgeven en altijd jezelf proberen te verbeteren. Ik krijg alleen maar complimenten over ze van school.
Had iedereen maar zo'n leerzame jeugd als jou gehad, dan werd er nu op alle basisscholen bovengemiddeld lesgegeven en fatsoenlijk gym gegeven.

• #149.144
Papa mag ik later net zo groot worden als jouw? Dan smelt mn zwarte hart🫠🫠🥰.

Hij kijkt tegenwoordig popey, sindsdien vreet ie spinazie en broccoli als een wilde. Hij wil net zo vechten als popeye❤️❤️
Mooi is ook wat ze op school vertellen, mijn Papa is de sterkste etc. ook tegen gymleraar :D

• #149.146
  • #149.152
Nou gelukkig dan maar.
Je liep net te pochen.... niet normaal man... ik dacht al dat je account gehacked was door @ak
Uhm dat ging over mn dochter en school.
Ik heb nergens gepocht.

Ik zou buiten je mond spraak arm, ook maar naar een opticiën gaan. Just my 2 cents. Eerst goed lezen voor je een bijdehandte harry wil uithangen. Ben gewoon trots op mn kids, mss verwar je dat met pochen.

• #149.153
Uhm dat ging over mn dochter en school.
Ik heb nergens gepocht.

Ik zou buiten je mond spraak arm, ook maar naar een opticiën gaan. Just my 2 cents. Eerst goed lezen voor je een bijdehandte harry wil uithangen.
Dat zag ik wel.
Maar zorg nu maar eerst dat ze op een normale manier volwassenen worden.
Een kind van 3 kan toch helemaal niets fout doen. Dus doe niet zo interessant met je Kids.
Tis is bodybuilding, geen schoolplein.

• #149.154
Dat zag ik wel.
Een kind van 3 kan toch helemaal niets fout doen. Dus doe niet zo interessant met je Kids.
Een kind van 3? Nog een keer lezen hij is 4.
Plus jong geleerd is oud gedaan ging bij mij vroeger ook zo. Ik doe wat ik wil. Net als jij altijd met je.ongevraagde mening over aas.

NIet zo interessant doen? De enige die nu een beetje tof doet ben jij en je kan nog niet eens lezen blijkt wederom. Wanneer ga jij eens bodybuilden dan? Plus het ging al over kids. Als het over bodybuilding moet gaan kun jij beter uutloggen met je cardio lifestyle.

Laatst bewerkt:
  • #149.155
Dat zag ik wel.
Was meer een open discussie op een humor sectie van het forum

• #149.157
Roy heeft een OD tren genomen!

• #149.158
images (4).jpeg
Die heeft duidelijk een Rennie nodig.

• #149.159
Zou gewoon ff je telefoon wegleggen maat. Wat slaap pakken en chillen.
Snap dat je écht in een kut periode zit en hoop dat 't beter gaat met je.

D'r is meer dan DBB (en dames op tinder e.d.)
Leg gewoon ff focus op mentale rust en dan valt alles wel weer op z'n plek.
Je zo laten opwinden door 't internet moet het ook niet zijn toch?
Misschien is pauze van DBB zo slecht nog niet.

Terug
Naar boven