- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik denk andersom...tren heeft HEM genomen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk andersom...tren heeft HEM genomen
Rare naam om je zoon te geven maar oke.
48 laws of power vond ik maar donker. Wel goed om de patronen te herkennen als mensen ze tegen je gebruiken.nee nog niet , ligt wel al in de boeken kast naast " the 48 laws of power " en "meditations " van Marcus Aurelius
Hoe kan ik slapen met de hoeveelheid speed die ik weg heb getikt dan.Zou gewoon ff je telefoon wegleggen maat. Wat slaap pakken en chillen.
Snap dat je écht in een kut periode zit en hoop dat 't beter gaat met je.
D'r is meer dan DBB (en dames op tinder e.d.)
Leg gewoon ff focus op mentale rust en dan valt alles wel weer op z'n plek.
Je zo laten opwinden door 't internet moet het ook niet zijn toch?
Misschien is pauze van DBB zo slecht nog niet.
Dat is heel simpel.Hoe kan ik slapen met de hoeveelheid speed die ik weg heb getikt dan.
Fapathon houden tot er blaren op zitten.Hoe kan ik slapen met de hoeveelheid speed die ik weg heb getikt dan.
Nog meer goede tips zaadslof?
Ga zo naar de gym 24 uurs gym. Verder niks meer open hier in de buurt. Geen koreHet schijnt dat rondjes lopen helpt als je speed snuift![]()
Ga zo naar de gym 24 uurs gym. Verder niks meer open hier in de buurt. Geen kore
Ff dj Adolf blazen zo onderweg. Lekker nummer dit toch.
Maar eerste ff een paver roken , zit echt teveel in opgefokte stand nu.
Beetje snats op. En morgen sollicitatiegesprek dus kom je daar met je slaapgebrek.
Wtf moet je snatsen man?Beetje snats op. En morgen sollicitatiegesprek dus kom je daar met je slaapgebrek.
Ja kut ook 20 jaar al niet meer op . Welterusten.
Die indruk hadden we totaal niet.
Schavuit
Ik ging altijd in mn elektronische apparaten snuffelen en proberen te tweaken. Wat meestal resulteerde in geklapte stoppen of een verbrandt apparaat en blaren of brandwondenHet schijnt dat rondjes lopen helpt als je speed snuift![]()
Ach ik heb afgereden en geslaagd voor mn C rijbewijs terwijl ik al 2 nachten wakker was toen ik 18 was. Dus er is hoop👍 downertje erin en gaanBeetje snats op. En morgen sollicitatiegesprek dus kom je daar met je slaapgebrek.