Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Geen idee vond hem heel rustig en normaal overkomen gister. Had ook niks raars gedaan ofzo dus mij is het een raadsel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee vond hem heel rustig en normaal overkomen gister. Had ook niks raars gedaan ofzo dus mij is het een raadsel.
OOooh ja je hebt die ijsmaker besteld, wanneer wordt ie bezorgd? Ga je een ijs-log bijhouden?....wel chill hoor!Een of ander duur apparaat gekocht om ijs te maken in de hoop dat @HertogSandBox m'n DM in zou sliden... maar tot nu toe zonder resultaat.
Weer een illusie armer
jup als je jezelf niet checked moralistisch gezien is het een gevaarlijk boek , maar perfect boek om iemand de skills bij te brengen om een val te herkennen48 laws of power vond ik maar donker. Wel goed om de patronen te herkennen als mensen ze tegen je gebruiken.
Als het goed is vanmiddag eind van de middag! 🥰OOooh ja je hebt die ijsmaker besteld, wanneer wordt ie bezorgd? Ga je een ijs-log bijhouden?....wel chill hoor!
Dus we krijgen geen ijs-log?? Koud hoor...nee was ook maar een grapje.Als het goed is vanmiddag eind van de middag! 🥰
Log ga ik niet bijhouden, wellicht wat berichten in het post je maaltijden topic...
Je moest eens weten wat voor koele kikker ik ben 🥶Dus we krijgen geen ijs-log?? Koud hoor...nee was ook maar een grapje.
Nou ben benieuwd of ie je bevalt.
Niks kan tegen een psychopatische geest op. Die zijn zo vlug in hun tactiek aanpassen. De val die jij voor ze opzet, gebruiken ze binnen een fractie van minuten of zelfs seconden tegen jezelf.jup als je jezelf niet checked moralistisch gezien is het een gevaarlijk boek , maar perfect boek om iemand de skills bij te brengen om een val te herkennen
ja en nee , vaak zijn ze ook arrogant en dat is hun downfall .Zelf vind ik het van vitaal belang dat het herkent word waar je mee te maken hebt .Niks kan tegen een psychopatische geest op. Die zijn zo vlug in hun tactiek aanpassen. De val die jij voor ze opzet, gebruiken ze binnen een fractie van minuten of zelfs seconden tegen jezelf.
Daar kan geen boek tegenop. Het is hun natuurlijk gedrag.
Ben ik arrogant?ja en nee , vaak zijn ze ook arrogant en dat is hun downfall .Zelf vind ik het van vitaal belang dat het herkent word waar je mee te maken hebt .
Is net zo iets als dat je idioten vrijelijk moet laten spreken 9
als is het maar zodat ze zichzelf ontmaskeren )
ben jij een pyschopaat dan ?
Phoe hey, je hebt er maar druk mee meis. Zoveel mooi schoon, ik zou er eerlijk gezegd ook geen raad mee weten hoor. Liever jij dan ik.Jullie maar denken dat Marktplaats kut is
![]()
![]()
En dan heb ik de keren dat ik via Facebook gebeld ben niet gescreenshot😂
We weten allemaal dat jij droomt van zoveel Antilliaanse mannen in je inboxPhoe hey, je hebt er maar druk mee meis. Zoveel mooi schoon, ik zou er eerlijk gezegd ook geen raad mee weten hoor. Liever jij dan ik.
Antilliaanse mannen ook echt. Meteen zo specifiek. Wat is er nou mis met blanke mannen? Ik had toch verteld dat je dat niet moest vertellen.We weten allemaal dat jij droomt van zoveel Antilliaanse mannen in je inbox
Omdat ik toch woon op Curaçao lieve schat, daarmee is toch gelijk de doelgroep mee bepaaldAntilliaanse mannen ook echt. Meteen zo specifiek. Wat is er nou mis met blanke mannen? Ik had toch verteld dat je dat niet moest vertellen.
Ohja, nu je het zo stelt is het ineens super logisch.Omdat ik toch woon op Curaçao lieve schat, daarmee is toch gelijk de doelgroep mee bepaald