Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.184
  • #149.185
48 laws of power vond ik maar donker. Wel goed om de patronen te herkennen als mensen ze tegen je gebruiken.
jup als je jezelf niet checked moralistisch gezien is het een gevaarlijk boek , maar perfect boek om iemand de skills bij te brengen om een val te herkennen

• #149.187
Als het goed is vanmiddag eind van de middag! 🥰

Log ga ik niet bijhouden, wellicht wat berichten in het post je maaltijden topic...
Dus we krijgen geen ijs-log?? Koud hoor...nee was ook maar een grapje.

Nou ben benieuwd of ie je bevalt.

• #149.189
jup als je jezelf niet checked moralistisch gezien is het een gevaarlijk boek , maar perfect boek om iemand de skills bij te brengen om een val te herkennen
Niks kan tegen een psychopatische geest op. Die zijn zo vlug in hun tactiek aanpassen. De val die jij voor ze opzet, gebruiken ze binnen een fractie van minuten of zelfs seconden tegen jezelf.
Daar kan geen boek tegenop. Het is hun natuurlijk gedrag.

• #149.190
Niks kan tegen een psychopatische geest op. Die zijn zo vlug in hun tactiek aanpassen. De val die jij voor ze opzet, gebruiken ze binnen een fractie van minuten of zelfs seconden tegen jezelf.
Daar kan geen boek tegenop. Het is hun natuurlijk gedrag.
ja en nee , vaak zijn ze ook arrogant en dat is hun downfall .Zelf vind ik het van vitaal belang dat het herkent word waar je mee te maken hebt .
Is net zo iets als dat je idioten vrijelijk moet laten spreken 9
als is het maar zodat ze zichzelf ontmaskeren )

• #149.191
ja en nee , vaak zijn ze ook arrogant en dat is hun downfall .Zelf vind ik het van vitaal belang dat het herkent word waar je mee te maken hebt .
Is net zo iets als dat je idioten vrijelijk moet laten spreken 9
als is het maar zodat ze zichzelf ontmaskeren )
Ben ik arrogant?

• #149.193
Jullie maar denken dat Marktplaats kut is

IMG_0541.png

IMG_0542.png

En dan heb ik de keren dat ik via Facebook gebeld ben niet gescreenshot😂

Laatst bewerkt:
  • #149.194
Jullie maar denken dat Marktplaats kut is

IMG_0541.png

IMG_0542.png

En dan heb ik de keren dat ik via Facebook gebeld ben niet gescreenshot😂
Phoe hey, je hebt er maar druk mee meis. Zoveel mooi schoon, ik zou er eerlijk gezegd ook geen raad mee weten hoor. Liever jij dan ik.

• #149.195
  • #149.198
Antilliaanse mannen ook echt. Meteen zo specifiek. Wat is er nou mis met blanke mannen? Ik had toch verteld dat je dat niet moest vertellen.
Omdat ik toch woon op Curaçao lieve schat, daarmee is toch gelijk de doelgroep mee bepaald

Terug
Naar boven